onden! Onze agent werkt aan onze deals

102 views 0 replies
Reply to Topic
yaya2017

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
En ik zei: Nike Air Max 90 Mujer Rosa "Verdorie!" Vanaf dat moment was ik in Jordans. De eerste keer dat ik op een Nike Air Max 1 Womens NBA-rechtbank stapte, was ik in Adidas NMD Dam Jordans en ik droeg nooit andere schoenen. Tot op de dag van vandaag draag ik alleen Jordans. Stanley Johnson, Detroit Pistons: Ik heb altijd van schoenen gehouden, ook toen ik jonger was. Quentin Richardson, 13-jarige NBA-veteraan: Mijn vader was niet het type vader dat geld aan schoenen uitgaf. Opgroeien kregen we geen Jordans of iets dergelijks. We zouden schoenen uitzoeken van Payless ShoeSource. Mijn knullen werkten hard en hij was niet van plan zijn geld aan wat schoenen te spenderen terwijl we er gewoon op uit gingen om ze kapot te maken. Toen ik op de lagere school zat, kreeg ik de Payless-gewrichten. Toen, op de middelbare school, kon ik een paar schoenen van $Nike Air Max 90 Mujer Negras  50 uitkiezen, dus ik was de koning van de luchtmacht. Alle coolste schoenen die ik had toen ik jonger was, kwamen uit mijn AAU-team. Toen, nadat ik was opgeroepen, Nike Air Max 2017 Womens ben ik bij Nike Air Vapormax Womens Jordan Brand komen werken en ben ik sindsdien bij hen geweest. Hoe ik met Jordan Brand beland is een cool verhaal. Michael Jordan had zijn jaarlijkse kamp op UC Santa Barbara. Ik ging erheen toen ik op de middelbare school zat en toen was ik een raadgever toen ik op de universiteit zat. Elk jaar zou hij topcollega's als counselors laten werken, en er waren epische counselor pick-up games 's nachts en MJ zou ook spelen. Nadat Darius Miles en ik waren opgeroepen door de Clippers, zijn we naar L.A. verhuisd en hebben we besloten opnieuw naar MJ's kamp te gaan.

We wisten dat we een paar geweldige trainingen en ophaalspellen konden krijgen. Toen we aankwamen in het kamp, ??had geen van beiden een schoendeal. We hadden een paar bedrijven die ons vermaanden, maar er werd niets besloten. En ik had ons een heleboel spullen Nike Air Max 90 Donne gestuurd, dus Darius en ik droegen allerlei And1-spullen in het Nike Air Vapormax Womens kamp van MJ. Op een dag dacht MJ: "Waarom hebben jullie And1-dingen aan? Ik dacht dat je Nike-jongens was? "Hij was een soort van rotzooi, zoals:" Waarom hebben jullie deze rotzooi ?! "We zaten daar te lachen en we zeiden tegen hem:" We willen Nike-jongens zijn, maar dit is is wat we worden verzonden! Onze agent werkt aan onze deals. "Toen vertelde MJ ons:" Maak je er geen zorgen over. Jullie zullen bij me zijn. "Op dit moment had Mike niet echt Jordan Brand; het was nog maar het begin. Dus we hadden zoiets van "Okay!" Maar we hadden geen idee wat dat betekende. Toch gingen we terug naar het hotel en we schreeuwen, "Mike zei dat we bij hem zijn! Wij goed! "We waren nog steeds gehyped! (Lacht.) De volgende dag namen mensen van Nike contact op met onze agent Nike Air Force 1 Hombre Jeff Wechsler en zeiden: "MJ gaat deze groep atleten hebben die hij met de hand plukt en jullie zijn er." Toen we de week daarna uit kamp kwamen, er lagen een hoop schoenen Nike Roshe Run Womens op ons te wachten. Hij wilde ons meteen uit die And1-dingen! Ik kom uit Chicago en ben opgegroeid met het kijken naar MJ, dus met de hand door hem uitgekozen en elke schoen aan ?!

Dat was de slechtste zaak ooit, weet je? Langston Galloway, Detroit Pistons: Ik werd verliefd op sneakers toen ik een kind was. Ik was een grote fan van jongens als Allen Iverson en Michael Jordan en Penny Hardaway, dus ik zou hun kicks zien en ze willen hebben. Ik dacht dat ik kon spelen zoals zij en zoals die jongens zijn als ik hun schoenen had. Toen ik volwassen was, kon ik slechts één paar Jordans veroorloven; mijn ouders konden me geen andere schoppen kopen. Maar toen ik Nike Air Max 90 Femme eenmaal op de middelbare school zat, zei ik altijd: "Als ik ooit schoenen kan betalen, ga ik zoveel mogelijk paren verzamelen." En dat is wat ik heb gedaan. Ik begon mijn verzameling op de universiteit en verzamel sindsdien. Kyle Wiltjer, Houston Rockets / Olympiacos: ik kom uit Portland, OF, dus ik ben letterlijk vijf minuten opgegroeid van Nike's campus en ik ben Nike Air Vapormax Femmealtijd dol geweest op sneakers. Mijn middelbare school werd ook door Nike gefinancierd, dus ik heb mijn hele leven van Nike genoten. Ik ben al heel lang op Js aan het schommelen. Opgroeien in AAU, schoenen waren een groot deel van de cultuur. Iedereen wilde weten wat de andere spelers aanhadden enzo.en ze kunnen zowat elk paar Jordans in de hand krijgen. Joe's collectie is gestoord.

Posted 21 May 2018

Reply to Topic