de kommer tilbage til

74 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Hvis der er en ting, som jeg har l?rt i 15+ ?r med at undervise og studere biologi, er det, at variation er normen snarere end undtagelsen. Nike Air Max 95 Femme> Variabilitet er Adidas Hamburg Womens grunden til, at biologi nogle gange kaldes "slurvede videnskab", og det er grunden til, at grundl?ggende biologi-hovedfag p? mit universitet kr?ver et kursus i statistik. Statistiske metoder er de v?rkt?jer, vi bruger til at drille ud m?nster fra ofte rodede bunker med data, og de giver os mulighed for at komme til ikke altid meget klare konklusioner. Resultatet af dette er, at der i enhver stikpr?ve af data vil v?re variation, og der vil v?re outliers, der ikke f?lger det statistisk underst?ttede m?nster. Som en anatom, er variationen forbundet med n?sten alt, hvad jeg underviser og studerer , fra de fr?er, som jeg skrev min afhandling om, til de katte, svin og hajer, som mine studerende dissekerer Nike Air Max 270 Femme p? laboratoriet. Variation er bane for min studerendes eksistens i anatomilaboratoriet, og det kommer ofte som en overraskelse, n?r jeg Nike Air VaporMax Damen fort?ller dem, at det n?jagtige Nike Air Max 95 Hombre m?nster med forgrenede blodkar i en kat muligvis ikke er n?jagtigt det samme som i katten p? den n?ste b?nk over. Nogle katte er muskul?se brawlere, mens andre har muskler, der er s? spr?de, at det er et under, at de kunne underst?tte deres egen kropsv?gt. Enhver, der har taget human grov anatomi i medicinsk skole, har sandsynligvis observeret n?jagtigt det samme i de menneskelige kadavre, som de dissekerede. Variationen er normal. Faktisk er det vigtigt - variation fungerer som r?materialet, hvorp? naturlig udv?lgelse kan virke i udviklingsprocessen, og det er i sidste ende grunden til, at vi nu kan l?be ned ad vejen p? to ben i stedet for fire. S? hvad g?r denne Adidas Superstar Womens diskussion om variation har at g?re med l?b? Jeg har t?nkt meget p? at k?re form for nylig og er g?et s? langt som at begynde at eksperimentere med min egen skridt. Det er derfor med stor interesse, at jeg l?ste f?lgende citat af Alberto Salazar: ”Der skal v?re en bedste m?Nike Air Vapormax Femmede at k?re p?. Det skal v?re som en fysiklov. Og hvis du afviger for meget fra det - som jeg gjorde i min karriere - kan det v?re et stort handicap. ”Fra et rent biomekanisk perspektiv er jeg tilb?jelig til at v?re enig i, at der sandsynligvis er en optimal m?de for et menneske at k?re p?, men biolog i mig vender stadig tilbage til variationen. Mennesker er meget varierende dyr, sandsynligvis meget mere nu, end da vi udviklede vores distancel?bskompetence for millioner af ?r siden p? den afrikanske savanne. Kig med et blik p? enhver samling af mennesker, s? ser Nike Air Huarache Dames du korte mennesker og h?je mennesker, tynde mennesker og tunge mennesker. Du vil se nogle med biomekaniske abnormiteter. Hvis du kunne se under huden, kunne du ogs? finde variation i knoglestruktur og muskelsammens?tning samt utallige andre anatomiske og fysiologiske forskelle. N?r de kommer tilbage til Salazar, er variationen derfor, at de var n?dt til at udvikle en skoindsats til Dathan Ritzenheins unikke metatarsalstruktur. I betragtning af dette finder jeg det usandsynligt, Nike Roshe Run Mujer at der er en enkelt "perfekt" l?beform, der lige vil g?lde for hvert eneste menneske, der l?ber. Jeg er muligvis ikke ekspert i at k?re mekanik (ikke engang t?t p?!), Men jeg ved en ting eller to om variation, og realisten i mig siger, at det, der fungerer for en under 5: 00 miler, muligvis ikke fungerer for dem af os der l?ber vores kilometer med et Nike Air Max Classic BW Dames gennemsnitligt tempo p? 8:00 pr. mil eller h?jere. Variation i alle dens Nike Air Max 270 Homme former skal tages med i betragtning, n?r man taler om ting som en ideel l?beform. Mit m?l i dette indl?g er at behandle emnet variation i l?bende form, da det g?lder for en lille pr?ve af elitel?bere. I l?bet af april gik to af mine studerende ned til Boston og filmet de f?rste omkring 1000 l?bere for at passere ~ 17,5 mil-m?rket i Newton under Boston Marathon (p? Washington St. n?r krydset med Commonwealth Ave. - se billede til h?jre fra Google Street View - det var en relativt flad str?kning af banen. Filmen blev optaget i langsom bev?gelse ved 300 billeder / sekund (se nedenfor), hvilket tillader en h?j grad af n?jagtighed og detaljer, n?r man unders?ger aspekter af l?bskridt.
Posted 28 Aug 2019

Reply to Topic