"Dont move this topic to religion or serious corner "

Assalam o alaikum ,

jo mujhe kehna hay wo sirf yah hay kay, ham jb par enjoy kay liyay atay hain,
ya new friends bananay kay liyay,
and yahan se fun hi fun main kaafi achi baten and info bi mil jati hay
and kaafi kuch seekhnay ko bi milta hay

JB is just great BUT...

Aksar mazak hi mazak main kaafi serious fights bi daikhnay ko milti hain

theet hay sab ki apni raey hoti hay and sab ko aik jaisa hona bi nahin chahiyay ,, phir bi ham log agar chahain and respect karna seekh lain auron gi GHALAT baat ko ignore kar dain yah soch kar kay chalo jo hamara farz tha ham nay pura kiya ab sab ko to sudharna hamarey bas main nahin hay na ( and waisay bi hamara kiya laina daina in batun se )

maghar agar inhi jaisi batun ki wajha se agar fight start ho hi jaey to
ham yani baki members par ( jin ka fight se taluk na ho) kiya farz nahin banta kay ham jo right hay uska saath dain???

and agar ham aisa kartay hain to hamari baat sirf is liyay ignore na ki jaey kay "yah to uska/ki friend hay" Theek haina???

So jo main kahna chahti hon wo bas yah hay kay,
jb par agar koi aisi baat hoti hay jis say mahool na-khush-gawar ho raha ho to ham members ko is kay liyay kuch karna chahiyay( Sirf Mod And Admins ko nahin ) , COZ HAM JB SAY NAHIN, JB HAM SAY HAY

To waisay to hamari batun ka asar ho na ho( ) is liyay ham kuch ISLAMIC post kar rahay hain

Khush rahain sab And never leave JB ,just bcoz of STUPID FIGHTS

I LUB YOU JBBBBBBBBBBBBBB
Posted 21 Apr 2005

Posted 21 Apr 2005

ah lo toi bi nahin

ALLAH MAAFI

Posted 21 Apr 2005

Dua_786 says
Mugha jb main zada wakt nahi howa.. magar abhi tak main na jitna wakt gusara hai... mugha acha dost mila hain... Aur main na zada fights bhi nahi dakhi... So I wish ka JB ka Log JB ko hamasha acha bana ka rakhain... & I'll also try my best 2 b kool & keep it kool
& Balich u r right k "HUM JB SAY NAHIN, JB HUM SAY HAI"
Posted 21 Apr 2005

DejaVu077 says
Very Nice Balich gee

I do agree with u that we all shud try to keep JB a Pleasant place.But we shud need to be more tolerant too and shud not take comments seriously cuz I think no one try to hurt anyone intentionally and we all are here just for fun and to make friends.
Posted 21 Apr 2005

Dua_786 says
DejaVu077 said:

Very Nice Balich gee

I do agree with u that we all shud try to keep JB a Pleasant place.But we shud need to be more tolerant too and shud not take comments seriously cuz I think no one try to hurt anyone intentionally and we all are here just for fun and to make friends.

Yeah DejaVu077 is right
Posted 21 Apr 2005

right dua siso

and thanks fo your such a nice reply

Posted 21 Apr 2005

thanks Deju

But aksar daikhnay main aya hay kay fights kuch ziada hi serious ho jati hain na,, and zahir hay koi bi tab tak bura nahin manay ga JAB TAK koi had say guzri hoi bat nahin ki jaey gi,,

but agar aisa kuch hota hay to zaher hay ghussa bi ata hay and ham ko reply bi KHRHAK ka daina parhta hay   

Posted 21 Apr 2005

Dua_786 says
Balich said:

right dua siso

and thanks fo your such a nice reply

u r welcome sis
Posted 21 Apr 2005

baki chab kahan rah gaey
Posted 21 Apr 2005

Awaaara says
niCe
Posted 21 Apr 2005

Bazigaar says
Balich said:

ham yani baki members par ( jin ka fight se taluk na ho) kiya farz nahin banta kay ham jo right hay uska saath dain???

first of all depends kerta hae k fight kis kisam ke hae? serious or it started off on useless stuff...

agar to serious hae...too offcourse admins and mods bhi dekh rahay hain k who started it and they offcourse will deal with member who is guilty... (i don't recall this kind of fight ever happened on jb)

now...if fight started on something very useless ...and it;s not major (this is the common kind on jb...happens now and then)...then if members do want to help...then they should not take sides...balkay dono larnay walay members ko samjhanay ke koshish kerain to calm down...(this goes for all admins and mods too)

why?

cuz agar app ek member ke jo u think is right hae side le ne lag jao...and ek aur member aa ker dosray member ke side lenay lag jae...and so on...to u r not helping at all...balkay es tarah se larai 2 members se barh ker pooray jb mae phel jae ge...that's why if u can calm the members down...to theek hae...if not...then contact someone who can help...for example...admins, mods, senior members, or anyone who u think can deal with the situation properly

u also mentioned k don't leave jb cuz of these stupid fights...i agree with u...if u have any personal reason to leave jb...then what can we do...it's u'r choice...but don't make small arguments here a base to leave the forum...

phew..man i am tired...koi coke to lana zara...malai mar ke
Posted 21 Apr 2005

Bazigaar says
Balich said:

thanks Deju

but agar aisa kuch hota hay to zaher hay ghussa bi ata hay and ham ko reply bi KHRHAK ka daina parhta hay   

gussa ata hae to complain bout that member...so they can be dealth with...khud app ne uss ko usse ke tarah reply kerna shuru ker diya to app mae aur uss mae faraq kya reh jae ga?
Posted 21 Apr 2005

DejaVu077 says
Bazigaar said:

Balich said:

thanks Deju

gussa ata hae to complain bout that member...so they can be dealth with...khud app ne uss ko usse ke tarah reply kerna shuru ker diya to app mae aur uss mae faraq kya reh jae ga?

Exactly I abslutely agree wid Bazi. As far as inappropriate language is concerned i hink there r rules for posting on JB and inappropriate is absolutely not allowed.And even then if someone use it its better to complain abt it rather than replying to it.Waisay bhi aap nay sunna hi hoga K keechar(mud) main pathar(stone) phaiknay say apnay hi kapray ganday hotay hain.
Posted 21 Apr 2005

Bazigaar said:

Balich said:

first of all depends kerta hae k fight kis kisam ke hae? serious or it started off on useless stuff...

agar to serious hae...too offcourse admins and mods bhi dekh rahay hain k who started it and they offcourse will deal with member who is guilty... (i don't recall this kind of fight ever happened on jb)

now...if fight started on something very useless ...and it;s not major (this is the common kind on jb...happens now and then)...then if members do want to help...then they should not take sides...balkay dono larnay walay members ko samjhanay ke koshish kerain to calm down...(this goes for all admins and mods too)

why?

cuz agar app ek member ke jo u think is right hae side le ne lag jao...and ek aur member aa ker dosray member ke side lenay lag jae...and so on...to u r not helping at all...balkay es tarah se larai 2 members se barh ker pooray jb mae phel jae ge...that's why if u can calm the members down...to theek hae...if not...then contact someone who can help...for example...admins, mods, senior members, or anyone who u think can deal with the situation properly

u also mentioned k don't leave jb cuz of these stupid fights...i agree with u...if u have any personal reason to leave jb...then what can we do...it's u'r choice...but don't make small arguments here a base to leave the forum...

phew..man i am tired...koi coke to lana zara...malai mar ke

Posted 21 Apr 2005

well said balich
Posted 21 Apr 2005

Ashii says

ab plz koi mujh se larai na kare
Posted 21 Apr 2005

main bhi??????????????/
Posted 21 Apr 2005

SALL said:

ab plz koi mujh se larai na kare

door ki baat hai
Posted 21 Apr 2005

waisey aik baat to hai
fights must be in limits
fights are necessary inbetween the friends
but delicacy and honor of others must be safeguarde

waisey larai say dar k jb say bhagna nahi chahye

hum sab ney koshish karni hai jb ko saaf rakhney ki

to there must be a component of "sullah" made by other members of jb in fighters
Posted 21 Apr 2005

joker says
hello
all member
main bi kuch kahna chahta hoon
1st of all humain fight hi nahii kernii cheay....
2nd ager ho jati haii to us ko ignoreker dayain and baat ko khatam ker kay achii baatain start ker dayain jaisay kuch nahii howa.
3rd gelti jis ki bi haiii wo sorry ker day ager asa nahii ho sukta to kamaz kaam try try to karain baat kernain kii dobara,
4rt balich nain jo kaha theek kaha haii,
5th app sub kay leay kay sorry main jo 1st kerta hai jannat main us ka makam uncha hota haii
baki app per haii
Posted 21 Apr 2005

DejaVu077 says
heart__hacker said:

hello
all member
2nd ager ho jati haii to us ko ignoreker dayain and baat ko khatam ker kay achii baatain start ker dayain jaisay kuch nahii howa.
3rd gelti jis ki bi haiii wo sorry ker day ager asa nahii ho sukta to kamaz kaam try try to karain baat kernain kii dobara,
5th app sub kay leay kay sorry main jo 1st kerta hai jannat main us ka makam uncha hota haii
baki app per haii

Good HH
Posted 21 Apr 2005

~CHANDNI~ says
mubarik ko balich bary ho gay thik say bolnay lagy
Posted 21 Apr 2005

Balich said:

Assalam o alaikum ,

JB is just great BUT...

theet hay sab ki apni raey hoti hay and sab ko aik jaisa hona bi nahin chahiyay ,, phir bi ham log agar chahain and respect karna seekh lain auron gi GHALAT baat ko ignore kar dain yah soch kar kay chalo jo hamara farz tha ham nay pura kiya ab sab ko to sudharna hamarey bas main nahin hay na ( and waisay bi hamara kiya laina daina in batun se )

and agar ham aisa kartay hain to hamari baat sirf is liyay ignore na ki jaey kay "yah to uska/ki friend hay" Theek haina???

jb par agar koi aisi baat hoti hay jis say mahool na-khush-gawar ho raha ho to ham members ko is kay liyay kuch karna chahiyay( Sirf Mod And Admins ko nahin ) , COZ HAM JB SAY NAHIN, JB HAM SAY HAY

To waisay to hamari batun ka asar ho na ho( ) is liyay ham kuch ISLAMIC post kar rahay hain

Oyaaaaaaa balich m really surprised ka meri pali see kid itna pala pala bol bhi latiii hai

aur u r very right yaar kise baat ko itna personal naheen layna chiyah

aur yah hee tu main kah kah ka thuk gaya hooon ka jb is fun station but manta hee koi naheen hai

har koi ego matter bana layta hai

chalo sukar hai koi tu meri baat say agree karna wala hai jb pay

barhaal balich u prove dat u r gr888

be happy

holla baq
Posted 21 Apr 2005

Bazigaar said:

Balich said:

thanks Deju

wohi tu bazi bahi

u r very right ..........

but

"jo kahoo woh karoo"
Posted 21 Apr 2005

joker says
thx jee
DejaVu077 said:

heart__hacker said:

hello
all member
baki app per haii

Good HH
Posted 21 Apr 2005

joker says
how are you
King of jb said:

Posted 21 Apr 2005

joker says
wasay i think yay jb ka aser haii
jis nain bara hona hoo yahan ay
SABZ PARI said:

mubarik ko balich bary ho gay thik say bolnay lagy

Posted 21 Apr 2005

Freddy says
agar mai kahoon kay larna chugarna tu dogs ka kaam hain(kuta kehna kuch accha nahi lagta)......tu app kaheen gey you are so stupid lartay tu ........sher,cheetay be hain.........murgay,bakray,ghaday,ghoray sub ki kushti hoti hai..........

agar mai kahoo kay bahi chaloo maan lei app ki baat..magar ye sub lartay kis waja sei hai......tu app kaheen gey.....khanay pay(kabi kabi sanfey-nazuk kay leye be)

tu mai kahoo ga ........chaloo khanay ki baat pay jugarna tu samaj mai aata hai..............insaan kabi itna hatarnak nahi hota jitna woe bhoka ho tu hota hai.........abb ye bhook chahay paeet ki ho........khuayeshaat ki ho....ya phir jazbaat ki

paas ye sabit hoa kay larnay jugarnay wala janwaar hai...........abb usay app koi be naam dei lai.....cheeta,sher,ghada, ya phir dogy kekekekeke
Posted 21 Apr 2005

subha says
~ ßã£îçh ~ said:

Assalam o alaikum ,

JB is just great BUT...

Posted 21 Apr 2005

ONLYARBAB says
agree balich jee
Posted 21 Apr 2005

Reply to Topic