Nike Air Huarache Mujer

204 views 0 replies
Reply to Topic
sooo

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het nog een keer. Adidas maakt de meest Nike Air Huarache Mujer comfortabele sneakers ooit - en dat komt allemaal door Boost-technologie.Nadat ik in 2015 kennis had gemaakt met de dempingstechnologie, ging ik een beetje een Boost-rage aan en verdiende ik de komende drie jaar negen sneaker-aankopen. Ik kocht een paar Yeezy Boost 350's, drie paar Yeezy Boost 350 V2, twee paar NMD R1 Primeknits en drie paar Ultra Boosts. Hoewel de Ultra Boosts het gemakkelijkst te verkrijgen en het minst waardevol waren, waren ze gemakkelijk mijn favoriet.Ze hadden naar mijn mening alles wat een perfecte schoen vormt. Een lichtgewicht en ademend Primeknit-bovenwerk, een Boost-tussenzool over de volledige lengte, veel steun en stijfheid van de Torsion-plaat en achterste hielcups, en een algehele look die zowel sportief als casual is. Ik zou ze dragen naar de sportschool en op normale dagen dat comfort een prioriteit was en ik heb er nooit over nagedacht om een ??verbeterd ontwerp van Adidas te willen - dat wil Nike Air Max 720 Damen zeggen, totdat de Ultra Boost 19 werd uitgebracht.
Vergeleken met de originele Ultra Boost, die uit 17 afzonderlijke stukken bestaat, heeft de nieuw ontworpen Ultra Boost 19 vier belangrijke prestatiestukken: een Primeknit 360-bovenwerk uit één stuk, een bijgewerkte torsieveer, een 3D-geprint hielframe en als laatste maar niet ten minste een Adidas ZX 750 Donna boost-tussenzool met 20% meer boost.
Ik zag persoonlijk grote verbeteringen tussen de originele en V2-versies van de Yeezy Boost 350, een lifestyle-sneaker, dus ik was erg benieuwd hoe Adidas een echte prestatieschoen als de Ultra Boost kon verbeteren. Het merk stuurde me een paar Ultra Boost 19's om te testen en ik was erg onder de indruk van alle updates die in het herontwerp zijn verwerkt.
Het korte antwoord is ja. In mijn ervaring met sneakers, wanneer een merk het ontwerp van een schoen kan minimaliseren, zorgt dit meestal voor een comfortabelere schoen - en dat is het geval met de Ultra Boost 19. Ik heb nooit een keer geklaagd dat mijn originele Ultra Boosts ongemakkelijk waren, maar na het dragen van de Ultra Boost 19, laat het zien dat er toch ruimte was voor verbetering.
Mijn eerste indruk bij het opzetten van de Ultra Nike Air Max 270 Donna Boost 19 was dat hij groter (qua maat) past dan de originele Ultra Boost. Ik ging altijd een halve maat groter voor Ultra Boosts en ze passen nog steeds aan de kleine kant. Ik ging een halve maat groter voor de Ultra Boost 19, ervan uitgaande dat ze hetzelfde zouden passen, maar ik had waarschijnlijk met mijn normale maat kunnen gaan.
Gebaseerd op schoenen van maat 9, weegt de Ultra Boost 11 gram, terwijl de Ultra Boost 19 10,3 gram weegt. Op papier lijkt dat misschien een triviaal verschil in gewicht, maar ik kon het verschil zeker voelen terwijl ik ze in mijn handen hield en aan mijn voeten droeg.
Hoewel de algemene vuistregel voor hardloopschoenen is hoe lichter, hoe beter, ik was aanvankelijk bezorgd dat het al lichter maken van een toch al lichte schoen de structurele integriteit zou wegnemen. Maar nadat ik de Ultra Boost 19 een tijdje had gedragen, kwam ik erachter dat Adidas Superstar Dámské ze nog steeds extreem stabiel zijn.
Dit is de eerste Adidas-sneaker die ik heb gedragen met Primeknit 360-materiaal en hij past beter en is rekbaarder dan de normale Primeknit. Deze eigenschappen maken het materiaal lichter zonder aan stabiliteit in te boeten. Ik hou ook echt van hoe het hielframe een stijve 3D-geprinte omtrek is in plaats van een stevig stuk plastic. Het is geweldig om te zien dat Adidas de innovatiecurve voor blijft door moderne productiemethoden te gebruiken, zoals 3D (en zelfs 4D) printen.
De veterkooi is ook lichter, hoewel ik denk dat hij altijd is gebruikt als een slimme manier om de 'Three Stripes'-branding van Adidas op te nemen in plaats van een middel voor structurele integriteit - daarom heeft het merk in het verleden even stevige Uncaged-versies uitgebracht.
Posted 18 Mar 2020

Reply to Topic