Pakistani Youth!!!

2817 views 31 replies
Reply to Topic
SupidGuy

Total Posts: 12314

Student refuses Harvard scholarship to protest Mohmand attack

ISLAMABAD, June 18: A Pakistani student, Samad Khurram, refused his Harvard University scholarship award presented to him by the US Ambassador Anne W. Patterson.

The student refused the award during a function organized by the Roots College International at the National Arts Gallery Islamabad on Wednesday in protest against the recently carried out American attacks on Mohmand Agency.

Ms. Patterson was attending a special ceremony as chief guest. The College had invited 188 of its former students who received scholarships to study at various American colleges and universities. Parents of the students were present, along with Mrs. Zahida Kiayni, the wife of the Chief of Army Staff Gen. Ashfaq Parvez Kiyani.

Instead of sucking up to the U.S. ambassador, like many Pakistani officials choose to do, Samad had on his mind the blood of over 30 Pakistanis, half of them soldiers, who were killed on the soil of their homeland on June 10 when the Americans sided with Karzai thugs, also known as the ‘Afghan national army’, and used massive air power to target a peaceful Pakistani border post.

Ms. Patterson and other U.S. embassy officials were shocked and embarrassed when Samad walked to the stage to receive his award but then announced he was refusing the honor to protest the unprovoked American violation of Pakistani airspace and the murder of innocent Pakistanis.

A shaken Ms. Patterson smiled sheepishly and tried to make the best out of an embarrassing moment.

In her speech the US ambassador regretted these attacks, terming them a “terrible misunderstanding”, and refuted the notion that the student was refusing the award, maintaining that currently there were 5,400 Pakistani students studying in America.

The US ambassador, Anne W. Patterson, underscored the need for “people to people ties” to strengthen the relationship between Pakistan and the US.

“There is a myth that American universities are hesitant to accept students from Pakistan,” Ms Patterson told graduates of the Roots School System who received private scholarships to study in the United States and other countries. “All together, 5,400 students from Pakistan studied at US colleges and universities last year,” she added.

Congratulating the management of the Roots School System for “twenty years of outstanding service in educating young people in Pakistan,” the ambassador said she was impressed with Roots students who earned full scholarships to study at selected universities such as Yale, Harvard, Princeton, Massachusetts Institute of Technology and Dartmouth.

“With your educational opportunities, you are the natural future leaders in whatever profession you may choose,” Ms Patterson told the students. She urged them to “focus not only on getting top grades but also on broadening your vision and finding how you can best serve society after you obtain your degree”.

The unfortunate part is that no one present in the huge hall of NCA joined this nationalist young Pakistani in his gesture. At the very least, Pakistanis present in the hall should have given him a standing ovation.

The other unfortunate part is that none of the 80 or so Pakistani news channels highlighted the incident. Why did we allow private Pakistani channels in the first place? Wasn’t it to project Pakistani position to the world? If this was the Indian media, if this was the Chinese media, if this was the Iranian media, if this was the Arab media, if this was Turkish media, this incident would have been repeated at the top of every news bulletin for the day.

I hope some of the defeatist ‘liberal’ Pakistanis working for television news channels might be reading this. If you know someone there, please admonish them. I know plenty myself. But I work for one. I don’t own it. Never will.

It is sad that ordinary Pakistanis will always be more nationalist and patriotic than their so-called ‘liberal’ intellectuals and their non-intellectual politicians.

But Samad Khurram, no matter what, we are proud of you.

I urge my fellow nationalist Pakistanis to email Samad and congratulate him. His email is [email protected]

Posted 20 Jun 2008

Rapunzel says
yeah i have listened this news hats off to him
Posted 20 Jun 2008

SupidGuy says

Rapunzel said:

yeah i have listened this news hats off to him

read all above!!!

Pretty Thoughtful
Posted 20 Jun 2008

Rapunzel says
i have read, great work & great sharing Sg
Posted 20 Jun 2008

SupidGuy says

if i am instead of that boy!!!!

Definitely, i wud accept the Award & Scholarship!!!
Posted 20 Jun 2008

Rapunzel says
i was sure
aat asal mein ye hai k hum log ab naam k musalman aur Paksitani ban chuke hain hamein sirf apne nafe,nuqsan se gharz hai baqi dunya jayein bhar mein

Jo log shaheed huay wo aur unki fam ka masla hai hum log sirf 2 lafz ghuse k kah k sab kuch bhool jate hain
abhi kuch din pahle aik Plane crash hua hai Pak airforce ka us mein jo pilot thi tht was a gal "Saman" lekin kisi channel ne usk mutaliq koi khabar nhi di han albata Entertainment k naam se bolly n hollywood ki her new film ki news dena hamare media ki sab se bari zimaydari hai
Posted 20 Jun 2008

SupidGuy says

nothing to laugh @ me!!!

I was telling the Truth!!!

Lady Pilot!!!

INNA LILLAH-E-WAINNA ELAIHI RAJIOON

Posted 20 Jun 2008

Rapunzel says
yeah She was very young Abhi last year unka batch nikla tha
may Allah rest her soul ameen!!
Posted 20 Jun 2008

sun_shine says
Assalam O Alaikum

*thats Nice
I think halaat buhat tezi say badal rahay hain...!
Posted 21 Jun 2008

Rapunzel says
Waalaikum assalam

yeah agree wid u ss
kisi k ghar express news ati hai??
sum1 told me k is lerke ko ghayb kar dya gya hai express mein news ayi hai 2 din pahle
Posted 22 Jun 2008

sun_shine says
Oh Really?
Posted 23 Jun 2008

mmja says
sory 2 say mera nahin khyial pak mein halat badal rahay hein balk pehlay say bhi zada kharab ho rahay hein
jahan tak media ki bat hai meri to woh ab field hai or media wohi dikhata hai jo awam daykhna chati hai asal kasorewar awam hai not media.
sab kehtay hein musharif nay lal masjid pay zulim dhayia isliay zartdari or nawaz "sharief" ko vote milay.
ok fine but zardari kon hai?pak ki history ka crupet tareen banda and so cold sharief sahib ki jahan tak bat hai woh judiciary bahal karwana chatay hein or loog samghtay hein woh karwayengay lakin media nay to loogon ko batyia hain in bhai sahib ki hakumat mein supreme or maybe high court pay ghundo nay hamla keyia tha jo kay sharief bhai sahib kay thay woh logon ko nazar kyion nahin ata?
srif kuch logon ko chor ko hamari youth srif kulmay ki had tak musilman hai including me lakin atleast mugh mein yeh kehnay ki to himat hai loog to mantay nahin dopata,mardon ki nichi nazar,respect for women,nafis pay control pak mein kis jagha hpay hai me ko bhi zara bata do?
i am extremly sorry ager kisi ko bura lagay.
Posted 23 Jun 2008

SupidGuy says

sun_shine said:

Assalam O Alaikum

*thats Nice

Walaikumassalam!!!

agreed SS Dearie....

Youth ki sooch badal rahi hai....

positive sign!!!
Posted 23 Jun 2008

SupidGuy says

Rapunzel said:

Waalaikum assalam
yeah agree wid u ss
sum1 told me k is lerke ko ghayb kar dya gya hai express mein news ayi hai 2 din pahle

Dearie can u provide us the Snapshot or cutting of that news???
was printed in Express!!!

Posted 23 Jun 2008

SupidGuy says
mmja said:

sory 2 say mera nahin khyial pak mein halat badal rahay hein balk pehlay say bhi zada kharab ho rahay hein
jahan tak media ki bat hai meri to woh ab field hai or media wohi dikhata hai jo awam daykhna chati hai asal kasorewar awam hai not media.
sab kehtay hein musharif nay lal masjid pay zulim dhayia isliay zartdari or nawaz "sharief" ko vote milay.
ok fine but zardari kon hai?pak ki history ka crupet tareen banda and so cold sharief sahib ki jahan tak bat hai woh judiciary bahal karwana chatay hein or loog samghtay hein woh karwayengay lakin media nay to loogon ko batyia hain in bhai sahib ki hakumat mein supreme or maybe high court pay ghundo nay hamla keyia tha jo kay sharief bhai sahib kay thay woh logon ko nazar kyion nahin ata?
srif kuch logon ko chor ko hamari youth srif kulmay ki had tak musilman hai including me lakin atleast mugh mein yeh kehnay ki to himat hai loog to mantay nahin dopata,mardon ki nichi nazar,respect for women,nafis pay control pak mein kis jagha hpay hai me ko bhi zara bata do?

Firstly, MMJA Brother Welcome Back & Assalam-o-Aleikum!!!!!

Secondly, SS Dearie means (i think) Pakistani Youth's Mentality changing!!!!
they are coming on front to lead the conuntry!!!

Baaqi political Propagandas hein!!!

politicians!!!

leaders!!!

they r interested to their benefits not in Pak's welfare!!!!

we all knows whats good whats bad!!!

MMJA good comments!!!

Posted 23 Jun 2008

mmja says
thanks bro.
apnay kaha mentaly change a raha hai ok fine my point is inko vote i think pak ki youth nay bhi deyia tha maybe me wrong.secondly hamari youth ajkal abroad bhag rahi hai,male female attraction and its bad effect boht zada ho geyia hai girls wear hijjab lakin unka iterst parhaye ki bajaye boys mein hota hai similarly boys ka to kuch kehna hi fazol hai roads pay hotay hein jahan girls ki market hon wahan hotay hein co education confidence building k liay hoti hai lakin pak mein woh kisi or kam k liay use ho rahi hai koi bhi nojwan rishwat laynay pay sharam mehsos nahin karta parents ki respect nahin rahi phir mental level kesay change ho raha hai?
Posted 23 Jun 2008

Cinderella says
umeed pay duniya qaim hai...main nay kahin parha tha humey maon ki trha sochna chaiey wo kabhi mayus nahi hoti...aj kal kolg ,academy jahn jahn b main teen agers say Pakistan k halaat ka puchti hun ,they show keen interest n have refined thoughts...jahn tak co-edu ki baat hai,jinho nahy bigerna hai aap un ko ghar baith kr rakh b lo tu b wo bigrain gay....is main kuch % fault tarbiat ka b hai...parents ki respect,kuch chezain intrinsic hoti hai...u can polish them bt cant cultivate them...n ager ap main himat hai sach manen y ki tu that proves our point k mentality level improve hua hai....akhir aap b tu aik group of youth ko represent kr rhey hai...

Allah hmarey eman ko taqwiat day aur Pakistan ko apni hifz-o-aman main rakhey....ameen
Posted 23 Jun 2008

sun_shine says
mmja said:

Assalam O Alaikum

*Right Sir
Halaat badal rahay hain
kyunki jab raat buhat siyah ho jati hain tho yeh is baat ka ishara hain kay jald subha aanay wali hain
Aur InshAllah aisa hi hoga

Media wohi dikhata hain jo Ho raha hain magar Apnay andaaz main
Hum awaam sirf tasweer ka ek rukh dekhtay hain
Hum wohi kuch dekhtay aur mantay hain jo media hum ko dikha rahay hain
Per I think awaam ab itni Nadaan nahi rahi kay Polticians ki baaton main mazeed aaye
Kyunki Mazi ka buhat talkh tajarbaat hum khud dekh chukay hain.
I Think hamari Youth main woh baat nahi rahi
Jo Society main bara change laa sakay
yeh isi liye kay Hum Islami taleemat se door ho gaye hain
Per InshAllah abhi bhi buhat se Naujawaan hain
jo sitaron pe Qumand dalnay ki salahiyat rakhtay hain

*Afraad kay haathon main hain akwaam ki takdeer
har fard hain millat kay mukaddar ka sitara...!
Posted 23 Jun 2008

sun_shine says
SupidGuy said:

sun_shine said:

Assalam O Alaikum

*thats Nice

Walaikumassalam!!!

agreed SS Dearie....

Youth ki sooch badal rahi hai....

positive sign!!!

yaa InshAllah
We Youth has the power to change the Society InshAllah...!
Posted 23 Jun 2008

Rapunzel says
SupidGuy said:

Rapunzel said:

Waalaikum assalam
yeah agree wid u ss

Dearie can u provide us the Snapshot or cutting of that news???
was printed in Express!!!

also searching for tht
Posted 23 Jun 2008

Rapunzel says
mmja said:

kalme wali baat se mein 100% mutafiq hon aur rahi baat zardari ki tu uski lottery nikli hai BB k faut hone se( mera nhi khiyal wo shaheed hai)2nd Shareef brothers ne bi maazi mein kayi ghaltiyan ki hain lekin as compare to zardari n Mush uisko behter samjha jata hai rahi baat ghalti ki tu har insan ghalti karta hai may be is baat wo sudharna chahte hon waise bi Pak qaum experiments k lye hai jo aye tajurba kare aur tata bye bye....

Is waqt media jo kuch dikha rha hai hum awam ki wajah se hai pahle PTV pe koi lerki jeans pehan k ati tu dama band ho jata tha ur aj sleeve-less aur itni fazool dressing hai k aur mayein apni betiyon k saath her drama dekh rhi hain, kahte hain jaisi awaam hoti hai waise hukmaran hamare han mardon mein ghairat khatm ho chuki hai dosre ki behno betiyon ko ghorte jayo lekin apni pe koi baat na aye jab tak hum sab apne nafs ka tazkia nhi kar sakte hamari halat badalna mumkin nhi hum wo log hain jo baaton se nhi laaton se theek rahti hai
Posted 23 Jun 2008

mmja says
ss je apnay kaha awam ab samghdar ho gaye hai i think 18 fb ka result yo yeh nahin kehta ager awam samghdar hoti to aj hakumat shayed IMRAN KHAN ki hote na k unki jinho nay two time pak ko lota.
maybe woh sodhrna chahtay hein lakin NRO jiski wajah say 52 arab k karzay maf huway woh to kuch or kehta hai and sharief sahib aik lohar k betay thay aj unki mills kitne hein?or kesay hein? ab to hakumat banay bhi kafi time ho chuka hai kyia apko lagta hai k q ki bajaye koi or hakumat hai?.
rapu sis ab to kahli tv pay hi nahin har jagha hi so cold fashion a chuka hai aik bat say apki thora disagree karonga ajkal kuch loog jinki ginte increase ho rahi hai unko apni sis ki bhi nahin parwah larkyian apni father ya bro k sath jis dressing mein hoti hein woh kafi hai.
dukh srif is bat ka hai kk mugh jesay loog bhi jo sab samghtay hein woh bhi islam k liay ya pak k liay kuch nahin kartay
Posted 25 Jun 2008

sun_shine says
mmja said:

ss je apnay kaha awam ab samghdar ho gaye hai i think 18 fb ka result yo yeh nahin kehta ager awam samghdar hoti to aj hakumat shayed IMRAN KHAN ki hote na k unki jinho nay two time pak ko lota.
maybe woh sodhrna chahtay hein lakin NRO jiski wajah say 52 arab k karzay maf huway woh to kuch or kehta hai and sharief sahib aik lohar k betay thay aj unki mills kitne hein?or kesay hein? ab to hakumat banay bhi kafi time ho chuka hai kyia apko lagta hai k q ki bajaye koi or hakumat hai?.
rapu sis ab to kahli tv pay hi nahin har jagha hi so cold fashion a chuka hai aik bat say apki thora disagree karonga ajkal kuch loog jinki ginte increase ho rahi hai unko apni sis ki bhi nahin parwah larkyian apni father ya bro k sath jis dressing mein hoti hein woh kafi hai.
dukh srif is bat ka hai kk mugh jesay loog bhi jo sab samghtay hein woh bhi islam k liay ya pak k liay kuch nahin kartay

Assalam O Alaikum

*Right sir
but who can say k Elections main dhandhli nahi huee.Awaam janti hain kay yeh Politicians mulk o kaum k liye kuch khaas nahi karnay walay but thay dont have any other option.
Mr.Imraan Khan Saheb nay Elections may hissa nahi liya tha,per Agar woh hissa letay aaj nataij kuch different hotay shayad
Per I hope Hum Aik din aik achi Govt bhi dekh sakay
Mr.Imraan khan saheb ki Govt hoti tho kya baat thi...!
Posted 26 Jun 2008

mmja says
unk hisa layna ya na laynay say kuch khas farak nahin parna tha next time chance hai is dafa unki apni position boht strong hai lakin unki party weak hai or woh khali aik do seton say kyia kar saktay hein.
Posted 26 Jun 2008

sun_shine says
*Yaa per I think Aik do seat bhi theek thay
Awaam un kay saath hain
Posted 26 Jun 2008

well i totally agree to the guy but he just made a crap of his carrer and i must say tht every pakistani should do this thing who has an oppurtunity to go out and study . i belive tht we our selves can make this coun try better only by education and nothing else and if the gems are going out for study than wht will the others says.
Posted 27 Jun 2008

Rapunzel says
mmja said:

dukh srif is bat ka hai k mugh jesay loog bhi jo sab samghtay hein woh bhi islam k liay ya pak k liay kuch nahin kartay

han je fashion bi aisa k samjh nhi atti itne ache karpe kis majboori mein aphne hue hain baat tumhri bilkul theek hai MMJA hum kar tu sakte hain lekin karne ka sochtey nhi agr aj hum khud se suruh karain k ye kaam nhi karna ahishta ahsita ghar mein baat karain tu mera nhi khiyal k kisi pe asar na ho aik aik girti musalsal boondh bi pathar mein sorrakh kar deti hai phr hum aur hamare zehan kya hain
Posted 27 Jun 2008

clibin009 says
clb0310timberland outletmbt shoesralph laurencoach outletmichael kors outlet onlineasics shoescheap uggspandora jewelryugg boots on saleadidas shoesfitflopsnike outlet storeugg bootsreplica watchesmichael kors canadaralph lauren outletcoach outletdoudoune monclerpandora charms sale clearancefitflopsadidas originalsralph lauren outletugg bootscheap uggsmichael kors outletmichael kors handbagsmoncler jacketscanada goose salecheap mlb jerseyspandora jewelryjordan retro 11canada goose outletnike shoescoach outletgucci handbagshermes bagslongchamp handbagscoach outletcoach outletcoach outletmichael kors outlet clearanceuggskate spade outlet storecoach outletmoncler jacketspolo ralph lauren outletkate spade outletmlb jerseystimberland boots outletpandora jewelrynmd shoesmoncler jackets outletoakley sunglasseskate spade outletpolo ralph lauren outlet onlinejordan retrocoach outlet storeralph lauren ukmichael korsecco shoesburberry outletmichael kors handbagsnmd adidascoach outlet store online clearancescoach factory outletoakley sunglasses saleair max 97ultra boostcoach factory outletecco shoes for menair jordansbirkenstock sandalsadidas nmdnfl jerseys wholesalepandora charmsconverse outlet storecanada goose outletugg bootsmichael kors outletmichael kors outlet clearancelongchamp outletcheap jordan shoespandora charmsuggs canadacheap jordanspandora charmsadidas nmdcheap jordanssalvatore ferragamo shoesbirkenstock outletadidas nmdkate spade outletcoach outletvalentino shoeskate spadeadidas superstarmichael kors outletray ban sunglassesferragamo outletadidasmoncler jacketsgucci outletkate spadecanada goosecanada goose outletvalentino shoes outletpandora charmskate spade handbagscanada gooseconverse shoescanada goose ukralph lauren ukmoncler jacketscoach outlet onlinepandora charms sale clearanceoakley sunglassesfred perry poloadidas outletcoach outletpandora charmsuggs outletnike outletfitflopsralph lauren outletpandora charms ukpandora jewelrypandora jewelry outletcat bootsmichael kors outlet clearancecoach factory outletkate spadereebok shoescheap jordans free shippingmichael kors factory outletbirkenstockcanada goose outletbirkenstockcoach canadacanada goose outletmichael kors outletnike air maxcheap ray ban sunglassesoakley sunglassescheap nike air maxpandora charms salemoncler outletnew balance shoesadidas shoesadidas yeezy boostcheap nfl jerseysmichael kors canadacheap nfl jerseysralph lauren outletugg boots canadahermens bagsmonclerpandora charmslouis vuitton outlet onlinecolumbia sportswearcheap oakley sunglassescanada goose outletadidas campuscoach outlet storenike storeadidas outletyeezy boostmulberry handbagslouis vuitton outlet storetimberland bootscoach outlet storeadidas yeezykate spade bagsugg outletlouboutin shoesnike air max outletair jordan shoesbirkenstock shoeschristian louboutinugg outletcanada goose outletburberry outletnike shoesphilipp plein outletchristian louboutin outletcoach factory outletchristian louboutincheap mlb jerseysadidas yeezyred bottom shoesuggscanada goose jackets uksupreme clothingmoncler outletcanada goose outletcanada goose ukralph lauren outletray ban sunglassesnike air maxyeezy boostmoncler jacketscheap oakley sunglassesugg bootspandoraugg australiacanada goose outletpolo ralph lauren outletugg outletmoncler coatsugg boots on salembt shoestimberland bootsnmd adidassupreme new yorkmichael kors outletcoach outletsupra shoesburberry outlet storebirkenstockslouis vuitton outletrolex watchesmoncler outletadidas yeezymichael kors outletmbtair jordan shoespandora jewelry official sitemichael kors outletbirkenstock shoeslouboutin shoescanada goose jacketsmichael kors handbagsmichael kors outlet onlinecanada goosecoach outletcanada goose jacketscanada goose jacketsferragamo shoescoach outletpandora outletuggs outletcheap jordansnorth face jacketslongchamp handbagsadidas outletcanada goose salecoach outlet onlinenew balance outletugg outletralph laurenpolo ralph lauren outletcheap jordanscheap ray banscoach factorty outletray ban sunglassesmoncler outletpandora outletralph lauren outletadidas shoestory burch outletpandora charms salecoach outletlongchamp ukbirkenstock sandalsmulberry outletjordan shoeschristian louboutin outletmoncler outletlongchamp outlet onlineyeezy 350 boostlouis vuitton outletnfl jerseys wholesalebirkenstock sandalscoach outletadidas yeezyvans shoesair max 2017canada goose salenike zoomralph lauren ukfitflops salecanada goose jacketscheap mlb jerseys chinahermes handbagscanada goose ukcanada goose outlethermes birkinpolo ralph lauren outletugg bootsugg outletmichael kors outletmichael kors outletcoach factorty outletcoach outletphilipp plein shirtpolo ralph lauren outlet onlineralph lauren ukray ban sunglasses discountcoach factory outletnike outletmichael kors ukadidas shoeskate spade handbagcoach canadacanada goose outlettory burch outlet storeair jordanssupreme clothingralph lauren outletcoach outlet onlineugg bootsadidas nmdpuma shoesmoncler ukpandora charmschristian louboutin outletnike outlet storecanada gooselouis vuitton outlet onlinehermes handbagscoach factory outletmichael kors outlet clearancecoach factorty outletcanada goose outletfitflops sale clearancejordansmcm outletvans storenike shoes for menoakley sunglassesnike shoesjordan shoesyeezy boost 350canada goose uklouis vuittonugg bootsburberrysupreme clothingnba jerseysralph lauren sale clearancepandora jewelrycanada goose jacketsralph lauren outlet onlinelongchamp outletprada handbagscoach factory outlettory burch outletpolo outletpandora jewelrycheap jordans for saleralph lauren sale clearancered bottomspandora charms sale clearancediscount oakley sunglassespolo ralph lauren outlet onlineprada outletcoach factory outletmichael kors outletcoach outletmichael kors outletfitflops sale clearanceugg outletcoach outletcanada goose outletcanada goosejordan shoesralph laurenskechers shoescanada goose jacketsred bottoms shoesyeezy boostharden vol 1nike outletmonclersupra shoesadidas yeezy boostair max 2018coach factory outlet onlineadidas yeezytory burch outlet onlinecanada goose outletcoach outletnike outletair max 2018pandora outletoakley sunglassesmichael korsyeezy boostuggs canadasalvatore ferragamopandora storeuggs outletfred perrymichael kors outletmcm handbagsair max 97jordanscheap jordanshermes handbagscoach factory outletpandora charmscheap nba jerseysnorth face outletcanada goose jacketsburberry outlet canadamoncler outletjordan shoesoakley sunglassespolo ralph laurenray ban sunglassescoach factory outletralph lauren outletyeezy boostugg bootsadidas yeezy boostnike air maxcanada goosemichael kors handbagscoach outletmulberry bagscanadian goosecoach outletcoach outlet storeugg ustraliaralph lauren outletfitflops sale clearancemulberry ukcoach outlet storeadidas shoesuggsbirkenstock sandalscheap nfl jerseyscoach factory outletcoach outlet storecanada goose outletcoach outlet store onlineralph lauren outlethermes outletfitflopsadidas superstarcanada goose uknorth face jacketscoach factory outletcoach outletcheap ray ban sunglassesclb0310
Posted 09 Mar 2018

valandrian says
bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797
bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797
bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797bd10797
bd10797
Posted 11 Apr 2018

Posted 25 Sep 2018

jordan shoesnike air force 1pandora outletdavid yurman braceletqqqdetroit tigers jerseystoms shoeslouis vuitton outletnew york yankees jerseyspolo outletmichael kors outletcanada goose jacketsphiladelphia eagles jerseysadidas yeezyralph lauren sale clearancecoach outletnike factory outletfitflops sale clearancecoach outletminnesota vikings jerseyscanada goose outletnike outletugg italiapolo ralph lauren outlet onlinechristian louboutin outletmaui jim sunglassesnike air maxugg bootscoach outlethydro flask salebaltimore ravens jerseysmichael kors outletmichael kors outlet clearanceralph lauren pas chertrue religion outlet storecoach outlet store online clearancesmoncler outletreplica watchesfitflops salecoach handbagskate spade outletcoach outlet onlinecheap jordan shoescanada goose jacketscoach outletpandora outletcoach outletpandoraparajumpers outletpandora jewelrycoach outletprada outlet storeconverse ukcoach factory outlettrue religion jeansultra boostmbt shoesunder armour outletcheap oakley sunglassesecco shoesnike shoeschristian louboutin outletgucci outletnorth face outlettrue religion outlet storeralph lauren outletoff white clothingmaui jim sunglassespandora charmsfitflopscoach outlettrue religion outletugg outletair max 90christian louboutin outletcoach outletcoach outletnba jerseysadidas yeezydiscount oakley sunglassesfila shoespandora jewelryray ban sunglassespersol sunglassescoach bagscoach outlet onlinecanada goose jacketsferragamo shoesvalentino outlet storemichael kors outletcoach factory outlet onlineair jordanpersol sunglasseschristian louboutingymsharktrue religion outlet storelouboutinhermes outletugg bootsnike outletnike air max 2015pumauggs italiachristian louboutin outletcanada goose outletrolex watches
Posted 19 Jun 2019

Reply to Topic