toen ik de fout

86 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Ik begon met het lezen van Death by Food Pyramid: How Shoddy Science, Sketchy Politics en Shady Special Interest hebben Our Health geru?neerd door Denise Minger enkele maanden geleden (Minger schrijft het Raw Food SOS blog). Ik Adidas NMD Womens was aan het cruisen, echt genieten van het boek, toen ik de fout maakte om het eerste seizoen van Game of Thrones te bekijken op Amazon Instant Video. Dat leidde me tot het lezen van de 5 boeken die momenteel zijn opgenomen Nike Classic Cortez Leather Womens in de Song of Ice and Fire-serie van George R. R. Martin en Death By Food Pyramid werd een paar maanden opzij geschoven.
Ik maakte mijn reis door Westeros een paar dagen geleden af ??(het moet meer dan 5000 pagina's zijn geweest!) En nam onmiddellijk het boek van Minger weer op. Klaar in twee dagen. Song of Ice and Fire heeft me kennelijk een zeer snelle lezer gemaakt.
Hoe dan ook, to the point, Death By Food Pyramid is een uitstekend boek. Ik schrijf zelden recensies over boeken op Runblogger omdat boeken lang duren om te lezen en boekrecensies moeilijk te schrijven zijn. Maar ik voel me gedwongen om over DBFP te Nike Air Max 1 Damen Rosa schrijven omdat ik graag denk dat als ik een boek over voeding zou schrijven, dit is hoe het eruit zou zien. (Er is geen mogelijkheid dat dit zal gebeuren, want hoewel ik over het algemeen goed probeer te eten, heb ik www.artealjabiri.de veel te "gezonde" eetlust voor IPA, pizza en koffie om iedereen voedingsadvies te geven.) Een van mijn doelen toen ik Tread Lightly schreef was om objectief kijken naar de wetenschap die mogelijke verbanden tussen loopschoenen, hardloopvorm en loopblessures ondersteunt. In haar boek neemt Minger een vergelijkbare benadering om de verbanden tussen voeding en gezondheid te Nike Internationalist Dámské onderzoeken. Dit is een veel groter onderwerp en de gevolgen van verkeerd eten zijn veel erger dan de gevolgen van slecht lopen in een slecht paar schoenen. Minger pakt het onderwerp meesterlijk aan.
In ongeveer 250 pagina's bespreekt Minger onderwerpen als hoe de wetenschap werkt (grote uitleg!), Waarom de meeste voedingsadviezen van de Amerikaanse overheid verdacht zijn en vaak besmet zijn door speciale interesses en lobbygroepen, en (mijn favoriet) waarom Nike Air Max 90 Mens Black  geen enkel dieet is gaat noodzakelijkerwijs het beste zijn voor het bevorderen van een goede gezondheid voor alle mensen (wat in feite is wat ik concludeerde over het rennen van schoenen en vorm - vanwege menselijke variatie, geen enkel best antwoord voor alle mensen). Ze dekt al deze grond op een luchtige maar rigoureuze manier af en haalt tonnen wetenschappelijke en historische Nike Internationalist Femme documenten aan om haar positie te ondersteunen. "Mensen met weinig echte vaardigheden in hun vakgebied hebben dubbele problemen: ze overschatten niet alleen hun eigen capaciteiten, maar ze hebben ook niet eens de kennis die nodig is om te beseffen wat ze zeggen is onjuist. "
"Iedereen die zeker weet dat ze gelijk hebben over alles wat met voeding te maken heeft, is bijna zeker verkeerd."
"Onwetendheid verwekt vaker vertrouwen, dan kennis."
"Op dit Nike Air Max 95 Femme moment zijn er geen op voeding gerichte klassen nodig om een ??medische graad in Harvard te behalen - en dito voor 70 procent van de andere medische scholen in de natie."
Posted 09 Jul 2018

Reply to Topic