n sina neutrala syskon

102 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Mitt ?vergripande intryck ?r att Motion III ?r en sko som jag skulle vara helt n?jd med att anv?nda f?r att ?ta upp miles. Det ?r inte en sko jag skulle v?lja f?r fart,Nike Air Max 95 Damskie  men det ?r en sko jag skulle vara mer ?n glad att anv?nda f?r att springa l?nge. Det fungerar bara.
Nu den stora fr?gan - ?r den h?r skon v?rd MSRP p? $ 175? H?r ?r saker som blir sv?ra. Personligen skulle jag s?ga nej. Det finns gott om skor som s?ljer f?r under $ 100 att jag skulle vara lika bra att anv?nda f?r att ?ta upp miles. Newton Energy p? $ 115 kostar $ 60 mindre Adidas Superstar Mens och fungerar lika bra, om inte b?ttre. Newton skulle h?vda att deras skor kostar mer att g?ra, och att de ?r mer h?llbara ?n de flesta andra skor. Jag tycker fortfarande att h?llbarhetsargumentet ?r diskutabelt - det ?r s?kert att vissa m?nniskor kan f? 1000 miles av ett par, men andra kan b?ra lugsna eller h?lss?ldssula ner mycket mindre. Och det finns m?nniskor som kan f? 1000 miles av en mycket billigare sko. S? f?r mig ?r det inte en sko jag skulle k?pa f?Nike Air Max 90 Femme Rose r mig sj?lv (och jag ska donera mitt par som ?r min ?vning med de flesta medieproverna efter en recension ?r klar). Men om du ?r ett fan av tidigare versioner av Motion och ?r fascinerad av 5-lug designen, kan jag starkt rekommendera det. Bra skoj det h?r ?r av ?mnet, jag f?rs?kte posta p? forumet, men kunde inte r?kna ut det. Jag har f?tt Nike Air Presto Mens h?ra att jag ?verpresterar, varf?r jag bytte ut kinvaras efter en stressfraktur. Jag har nu k?rt i ren kadens 1 (vilket ger mig buksm?rtor) och asics gt2000 (som bara inte fungerar f?r mig passar klokt). Jag t?nker p? lanseringen, men ?r orolig Nike Air Max 90 Womens Pink att det kommer att ?ka min pronation p? grund av en artikel som nyligen angav att n?gra neutrala skor ?kar pronation eftersom de ?r avsedda att bek?mpa supination? Jag ber dig om hj?lp eftersom alla dina artiklar har gjort s? mycket mening och ?r motiverade. Nike Air VaporMax DamenJag kommer att springa p? h?gskolaniv? n?sta ?r och beh?ver en bra sko att konsekvent tr?na. Jag ?r 5'11 "140 kg med en mittfotstrejk. Tack s? mycket f?r din hj?Nike Air Max 90 Mujer Rosas lp!. Friskrivning - Jag ?r rep f?r Newton i s?dra centrala USA. Hoppas jag g?r inte p? n?gra t?r h?r men jag t?nkte att jag skulle chime in och se om jag kunde erbjuda viss insikt.
Med introduktionen av 5lug-plattformen har Nike Air Max 2017 Womensvi g?tt tillbaka till ritborden om hur vi strukturerar v?ra st?djande skor. Vi anv?nde traditionellt en mild post i skor som Motion, Distance S och Isaac S. Med den nya Motion and Distance S finns det ingen inl?gg men det ?r fortfarande en bra st?dsko f?r personer som beh?ver lite extra. Funktionerna som skiljer dessa tv? skor fr?n sina neutrala syskon ?r en n?got bredare plattform i hela mittfoten, n?got grundare flexsp?r (fortfarande stor flexibilitet, inte lika mycket som Gravity / Distance), extra gummi p? medialh?let och extraband genom hela ?vre. Det ?r fantastiskt eftersom neutrala l?pare har ingen Nike Air Max 90 Damesanledning till varf?r de inte kunde springa i v?ra supportskor men m?nniskor som beh?ver lite hj?lp kan ocks? ha nytta av. R?relsen ?r enligt min mening ett av v?ra mest m?ngsidiga skor som vi n?gonsin har gjort.
Distansen III kommer att bli ganska flexibel och l?ttare. Ny f?r Nike Free Run 3.0 Damen 2014-membrantekniken ?r inst?lld p? distansen s? att den ?r fastare ?n Gravity / Motion som ger en mer "peppy" och responsiv tur f?r personer som gillar en snabbare eller fastare sko. Jag har funnit att m?nniskor som ?lskade v?ra tidigare skor verkligen njuter av distansen (eller distans S) och personer som inte riktigt k?nde k?nslan av klackarna har blivit glatt bl?st bort av Gravity / Motion.
Posted 18 Jul 2018

Reply to Topic