komprimering kommer passformen att f

86 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
F?r flera veckor sedan skrev jag ett f?rsta intryckspost p? Saucony Grid Type A6. I det h?r inl?gget n?mnde jag att skon tycktes passa l?ngre och smalare ?n A5 (jag hade b?da i storlek 10.5), och jag indikerade att jag hoppades att f? tag p? ett par i storlek 10 f?r j?mf?relse.
Jag har faktiskt inte k?rt i A6: n sedan du skrev det h?r inl?gget, eftersom jag k?nde Nike Air Max 1 Dames att skorna passar s? l?nga. Jag gick ?ntligen och best?llde mig ett par storlekar 10 och f?rs?kte dem bara.
Mitt intryck ?r att 10-talet ?r mycket b?ttre passform. Jag har tummars bredd mellan min stor? och tipp p? skogen i 10, en och en halv tum i 10.5. Just nu b?r jag storleken 10 A6 p? en fot, och min storlek 10,5 A5 ? andra sidan, och de verkar vara j?mf?rbara i l?ngd. A6 k?nns som en smalare sko, men det ?r sv?rt att s?ga s?kert eftersom min Nike Air Max 95 Heren A5 ?r v?l inbruten och A6: erna ?r helt nya.
Bilderna nedan anger placeringen av min t?vspets i de tv? skorna (gul = 10,5, orange = 10): S? min rekommendation om limning ?r att du kanske vill ?verv?ga att halvera halva storleken fr?n vad du har p? dig i A5 om du funderar p? A6. A6 kommer att k?nna snugger f?r de flesta som jag tror, ??men jag hoppas att med lite ?vre inbrott och innersula Nike Air Pegasus 83 Hombre komprimering kommer passformen att f?rb?ttras. Jag kan ocks? f?rs?ka byta i en tunnare innersula. De k?nner sig bra med insolesen borttagen, men tyv?rr finns det ett slipande n?t under inl?ggssolen, s? att det g?r utan att det kanske inte fungerar s? bra. Jag k?pte A5 precis innan A6 var tillg?ngliga och glad att jag gjorde det. Jag fick A5 som en dedikerad inomhus tr?ningssko, men med avsikt att v?ga racing i dem n?r tiden kom. Tiden kom och Nike Air Presto Womens s? var det dags f?r en annan upps?ttning inomhusskor. Jag tyckte verkligen om passformen och k?nslan av A5 f?r tr?ningspasset, men mycket mer s? n?r du k?r full tilt. Jag gick och k?pte A6 f?r mina nya tr?ningsskor eftersom de liknade A5 i m?nga avseenden. Men jag hade inte m?rkt vad som borde ha varit uppenbart att A6: n var l?ngre och smalare i t?boxen ?n samma A5-storlek. Rovattis observation Nike Air Max 90 Mujer Negras av en 1/2 storlek l?ngre ?r spot on. Jag gick tillbaka till min favorit skoaff?r och f?rs?kte ha en halv storlek mindre. Den l?ngre skon k?nde sig bekv?mare och mindre som en sko p? min fot, som jag f?redrar. Den halva storleken mindre sko var klart en halv storlek f?r liten f?r mig. Dessutom kunde jag inte skilja n?gon prestationsfall fr?n den extra l?ngden bortom t?n i den st?rre skon. Jag f?redrar fortfarande A5 men kan rapportera att Nike Air Max Zero Damskie A6: n har fungerat bra f?r inomhusutbildningen. Jag m?rkte att A6 ?r lite l?ngre men jag fastnade med min vanliga skostorlek. Den stora skillnaden f?r mig ?r att skon k?nns smalare genom mellansolen och d?rmed lite mindre st?djande. De k?nner fortfarande som en snabb sko och skulle vara min go-to f?r v?garna. N?stan perfekt, f?rutom de skyggliga f?rgkombinationerna i A6 och det faktum att jag Adidas Campus Femme m?ste limma dr?neringsh?len, som bara l?ter iskalt vatten Adidas Superstar Womens p? denna tid p? ?ret.
Posted 23 Jul 2018

Reply to Topic