Helaas kunnen de zool en ik

106 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Het werd progressief slechter in de loop van een paar weken (gebruikte de schoenen voor vrijetijdskleding een bos in aanvulling op runs). Ik denk dat wat er gebeurt is dat de gelaste overlay net achter de plaats Adidas Superstar Womens van slijtage zorgt dat de bovenste plooit in dit gebied wanneer de schoen buigt. Dit heeft de witte draad verweven in het bovenwerk gerafeld, maar het werkelijke zwarte structurele bovenste gaas lijkt volledig intact te zijn. Het kan zijn dat dit gewoon cosmetisch is omdat de witte draad heel fijn is, maar het is iets om in de gaten te houden. Nu voor het negatieve voor mij, en dit maakt me verdrietig omdat ik echt van deze schoen hou - het ziet er geweldig uit en is super comfortabel. Helaas kunnen de zool en ik het niet met elkaar vinden.
De Mirage is het "stabiliteitsmodel" in de "natural running" -collectie schoeisel van Saucony en stabiel is inderdaad een goed woord om het te beschrijven. De zool van de Mirage 4 is heel, heel stevig en vrij stijf. Stijve, stevige zolen en ik kan het over het algemeen niet met elkaar vinden, Nike Air Max Zero Womens tenzij de schoen een raceflat met een kleine stapel is. De stapelhoogte van de Mirage 4 is 24 mm hak, 20 mm voorvoet, dus niet erg dik, maar dik genoeg, gecombineerd met een stevig gevoel dat het gewoon niet werkt met mijn pas. Ik geef de voorkeur aan een schoen met iets meer comfort en mijn looppas in de Mirage Nike Air Max Zero Damskie is schokkend geweest. Zozeer zelfs dat ik na 5-6 punten erin stopte om de plug nog verder uit te trekken en de nederlaag toe te laten (vreemd genoeg waren mijn hamstrings pijnlijk na een paar van mijn runs erin, nog steeds bezig om dat uit te zoeken ...).
In eerste instantie dacht ik dat de zolen misschien gewoon hard waren vanwege het koude weer in NH. EVA-schuim steviger in de kou, dus dit leek een redelijke mogelijkheid. Om deze theorie te testen, heb ik de Mirage 4 meegenomen naar Florida en meerdere keren gerend in de Nike Air Max Zero Femme zomerachtige warmte. Heeft niet geholpen. Ik vroeg me af of ze misschien een beetje gebroken moesten worden, dus ik droeg ze de meeste dagen in de parken terwijl ik in Disney was - misschien 20-30 kilometer lopen. Geen verschil. Ik heb geconcludeerd dat dit gewoon een stevige schoen is, en het is geen goede Nike Air Max 90 Heren match voor mij.
Wat de stabiliteitselementen betreft, heeft de Mirage een plastic boog ingebouwd in de boog. Ik weet niet zeker hoe effectief het is en kan niet zeggen dat ik het heb opgemerkt. De schoen is stevig genoeg dat ik niet denk dat ik de middenmiddenzool veel heb samengeperst. Ik wil heel duidelijk zijn dat veel mensen deze schoen waarschijnlijk zullen houden van zijn stevigheid. Ik had vergelijkbare problemen met bijvoorbeeld de Mizuno Sayonara en veel mensen die ik ken houden van die schoen. Sommige lopers op het Nike Air Max 95 Heren Gear Institute-forum gaven ook commentaar op de stevigheid van deze schoen, maar sommigen vonden het om die reden erg leuk. We hebben allemaal iets verschillende lichaamstypes en stappen, en onze reactie op een gegeven schoen is zeer variabel. Als je van een stevige schoen houdt, zou ik je ten zeerste aanraden Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen om deze te proberen, want in bijna elk ander opzicht vond ik het fantastisch.
Als je op zoek bent naar een stevige, stabiele, ruime schoen om kilometers te eten, dan is de Saucony Mirage 4 een goede keuze. Houd gewoon het bovenste in de mediale voorvoet in de gaten. Het is een beetje te stevig voor mij als hardloopschoen, maar ik zal mijn paar waarschijnlijk houden voor oorzakelijke slijtage omdat het een glad uitziende schoen is. Ik maak me een beetje zorgen om je opmerking dat de Mirage 4 te zwaar is. Ik ben van plan om deze Adidas NMD Femme schoenen te kopen omdat ik een marathon liep in de Mirage 3; kun je indien mogelijk reageren op het verschil tussen de hardheid van de zool van de luchtspiegeling 3 en luchtspiegeling 4; ik vraag me af wat je mening hierover is; ik vroeg me ook af hoe het mogelijk is dat alleen de hardheid van een zool Nike Air Max 90 Dames een over de gemiddelde prestatierunner zo ongemakkelijk maakt dat hij niet in een schoen wil rennen; ik bedoel, het soort schoenen doet er slechts toe, maar tot op zekere hoogte; ik denk dat er iets anders moet zijn dat je niet als een luchtspiegeling in een schoen wilt laten rennen; bij de selectie van de suacony-hardloopschoenen ligt de luchtspiegeling tussen de kinvara- en de saucony-rit; sommigen zullen misschien zeggen dat de rit in de sacony te zacht is en de kinvara te zwaar is, zodat de luchtspiegeling ertussenin staat; het Nike Air Force 1 Dámské kan mogelijk zijn dat de Mirage 4 is ontworpen dat het moeilijk voelt om erop te draaien
Posted 26 Jul 2018

Reply to Topic