-- SAWAAB --

2262 views 48 replies
Reply to Topic
Ashii

Total Posts: 31001

hmmm,,,

okk now im going to say something jisse sunn k sab bohot bura bhala kahein shayad mujhe,, but dont take me wrong plzz..

there s one thing in Islam, that im unable to understand..

SAWAB kya hota hai ?????

matlab k,,, when someone say that yeh neik kaam karo, ya yeh ibaadat karo,, jannat mei gold palace mile ga,, doodh ki neher mile gi,, yeh mile ga woh mile ga,,,
spec for guyz,, hoorein milein gi

buttttttttttttt..........
(ok im not gonna ask that mardon ko hoor mile gi par aurton ko kya mile ga,, we ll discuss it later)
buttt..

hum log neik kaam karein,, ibadat karein jannat mei sone k makaan liye,, hooron k liye
yani k ALLAH MIYAN k liye nahi ?¿
and wot if tumhein iss sab ki khahish hi na ho ???

plz someone explain me that,, warna........
warna pata nahi yar..
Posted 28 Oct 2004

Freddy says
i say sorry! agar mein nein kuch kaha tu mujay kafeer karaar dei deya jayee ga....

waiting for others comments.
Posted 28 Oct 2004

Rafia says
truely i guess i was brought up with the word sawab but
i just asked my older sis an she said that sawab is when allah ji gives the reward 4 sumthing dat u've done

does that help?
Posted 28 Oct 2004

great quest!

you know most people really do not know it.
what ever good we do, our intention should be to please Allah. Those who qualify for rewards, Allah SWT gives their description "radi Allah anhum wa rdu anhu" - Allah is pleased with them and they are pleased with Allah.

Sawab is an incentive offered to encourage believers not attach their hearts to the belongings of life bcuz there are better provisions saved for them. So they are not the goal.

People of paradise will be satisfied in their dwelling once Allah will reveal his face to them. After that, slave of Almighty will not long for any other pleasure.
Posted 28 Oct 2004

Rafia said:

truely i guess i was brought up with the word sawab but
i just asked my older sis an she said that sawab is when allah ji gives the reward 4 sumthing dat u've done

does that help?

Yeah
Posted 29 Oct 2004

Ashii says
ather and raf i think u didnt get,,
i know wot sawab is,,

but a palace in paradise ?????
im sorry but then jannat aur dunya mei kya fark reh jae ga,, agar logon ka rutba unn k ghar ki unchai se hi pata chalna hai to iss dunya mei kya burai hai

thnx SD,, that s wot i thougt too
for me,, ppl who pray to get palaces and hoorein,, r like donkeys running after a carrot,,
u know wot i mean

sorry if i hurt someone

it s okk freddy,, say wotever u want,, i dont think if someone is able to answer this question
Posted 29 Oct 2004

Guest_005 says
Posted 29 Oct 2004

I think SAWAB ki term logon k khud ki hi banaye gaye hai
Jahan tak mera naqis Ilm hai Allah nay jis tarha Naiki aur badi ko differ kya hai issi tarha oon k results ko bhi define kya hai jis ko AJER ya SIlA kah saktay hain

ager koi is lalach main ibadat karay k sonay k mehal milain gay to ghalat hai haan ager woh Allah ki raza hasil karnay k liye kuch bhi naiki karay to woh oos ka Ajer ya sila ho ga

jahan tak sall tum nay rutbay ki baat ki hai to woh wahan melon say nahin AMAAL k lihaz say banay ga

jis tarha aik class main merit banta hai 1st 2nd aur third aur issi tarha oon k przes ka size bhi different hota hai may be insanon ki Naikiyun ki tadad per wahan bhi merit banay lakin yeh bhi pakka nahin BCZ kissi ki aik naiki oos k sab gunahon per bhari hai aur koi sari zindagi sajday main reh ker bhi kisi aik lamhay ki qaid main aa sakta hai

So SAWAB is not the right word It is AJER

kya main tumhara sawal samajh saki sall

Posted 29 Oct 2004

never heard of it...koi naik kaam kare sirf sone ke makaan ke liye or hooron ke liye....
Posted 29 Oct 2004

aise us ke naik kaam ka kya faida...us ke sawaab zayaan hoon gey...koi aisa nahi karta impossible...how can you think abt it
Posted 29 Oct 2004

SALL said:

im sorry but then jannat aur dunya mei kya fark reh jae ga,, agar logon ka rutba unn k ghar ki unchai se hi pata chalna hai to iss dunya mei kya burai hai

... ppl who pray to get palaces and hoorein,, r like donkeys running after a carrot,,
u know wot i mean ...

I tend to agree with you partially bcuz it is human nature which requires motivation to perform. Some are motivated with material benefits while for others spiritual benefit is enough to motivate them, yet there are those who are self-motivated and have higher goals.

Quran advices us to earn the life of hereafter with the the provisions of this one. Seeking material benefit is neither wrong for this life nor for Akhira, except that obsession with the pursuit for dunya is prohibitted and for Akhira is permitted.
Another reason to seek paradise is because the other alternative is hell fire.
Difference between the provisions of this life and akhira are phenominal. Food of jannah, as Quran puts it, may look like the food of the world but will taste astronomically better, will never rot or turn into fecas after consumption. Purity (taharah) prevails in Jannah. Birds of jannah will offer themselves for consumption and lure inhabitants to enjoy its pure meat. Palaces are blessed and earned with hard work and sacrifce but best of all, only those permitted to enter 'em are those who have the pass to it, "Mercy of Allah". So I hope and pray to Allah to make me among those. Ameen
Posted 29 Oct 2004

Ashii says
mohtaram molvi ather uz zaman sahab
shd i say CHOR KI DARHI MEI TINKA

hehehehhee... kdn,,
par apni aankhein, kaan aur akal itni bhi band na rakhiye,, khuda ki naimat hein,, use em

queeny n SD
thnxxxx

but all i want to say is,,, okk i agree, if u r not in janant u ll b in dozak,, and im sure no one want to go ther,,
sirf itna k,, agar khuda ki zaat pe yakeen hai, to isnt it enuff for us that if we pray, or we fast to Allah miyan hum se bohot khush honge,, dozak k azab se hum bach sakein ge,,, Allah miyan will help us to stay on rite path,, to avoid evil,,
that on day of judgement and in this world humein sharminda nahi hona pare ga,, humein ajar or sawab mei koi mehel koi aur cheez nahi chaiye,, sirf Khuda ka karam uss ki rehmat chaiye,, dil ka sukoon chaiye,, mehroomiyat, jahalat, gunah, behisi se paak niyat
burai ka samna karne ki himmat,, jo log hamare liye important hein, jin se hum pyaar karte hein, woh hamesha seedhe raste pe rahein,, aur Allah miyan unhein aur humein apne pasandeeda logon mei rakhein
isnt it much better,,,

may b not for others,, but for me yehi jannat hai

and now THE QUESTION
jannat mei mardon ko hoor mile gi,, to aurton ko kya mile ga
Posted 29 Oct 2004

you are outa luck girl
Posted 01 Nov 2004

Ashii says

Posted 02 Nov 2004

SALL said:

stop sobin
trying to get an answer for you!
you will get your candy too
let me find out what kind...
Posted 02 Nov 2004

seriously, I don't wana give you a rong ans. So pls be patient.
Posted 02 Nov 2004

Freddy says
aray yaar hameen jo horeen mileen gey woe tum he tu hoon gey................
Posted 02 Nov 2004

faradiya said:

aray yaar hameen jo horeen mileen gey woe tum he tu hoon gey................

and whose authority you make tht statement
Posted 02 Nov 2004

Freddy says
then give her answer .......what will she get in jannat ?

Posted 02 Nov 2004

Ashii says
freddyyy k bache,,, that s not funny
joota utha k maru gi
jannat aisi hai to dozakh mei kya hoga

thnx SD,,
but if u r looking for answer of "aurton ko jannat mei kya mile ga" then good luck :)
i never get an answer for that,, par khair me not interested
i already told ya wot i want,,,, i want my sall
Posted 03 Nov 2004

faradiya said:

then give her answer .......what will she get in jannat ?

I will and with a proper source, not a speculative one!
Posted 03 Nov 2004

Freddy says
im still waiting
Posted 03 Nov 2004

In Quran, Allah SWT says, roughly translated as: No eye has seen what we have kept in the paradise...

No one knows a complete list of things will be offered in the heaven. Though nothing of "male hoors" mentioned in the Quran, many other details have be kept from the reader also.

For as "Hoor ul ain" are concerened, you will will find their mention mostly when encouragement to defend islam and Muslims against military threats were made. Especially in the time of Prophet (pbuh) when Muslims were few in number and poorly equipped and standing up against huge and well trained armies would have been insanity, Allah SWT revealed limited details of Jannah with the mention of Hoorul Ain. Allah SWT promised that to those men who despite the fact that their chances of survival were slim, left their homes and wives whom they loved for the love of allah and His deen.
Husbands of women who would (if) accompany them in the paradise, would be their husbands in paradise also. If they didn't have one, Allah will provide them with one they will well pleased with. Paradise's a place where everyone wld be satisfied with all desires fulfilled.
I hope that answers your question!
Posted 04 Nov 2004

Ashii says
thnx SD
it s quite clear,,

par khair me not intersted to know wot we ll get in jannat
Allah knows well wot i want,, just pray for me

and now lemme think abt a new quest
Posted 04 Nov 2004

I am glad it makes sense to you.
Posted 04 Nov 2004

SALL said:

mohtaram molvi ather uz zaman sahab
shd i say CHOR KI DARHI MEI TINKA

hehehehhee... kdn,,
par apni aankhein, kaan aur akal itni bhi band na rakhiye,, khuda ki naimat hein,, use em

queeny n SD
thnxxxx

but all i want to say is,,, okk i agree, if u r not in janant u ll b in dozak,, and im sure no one want to go ther,,
sirf itna k,, agar khuda ki zaat pe yakeen hai, to isnt it enuff for us that if we pray, or we fast to Allah miyan hum se bohot khush honge,, dozak k azab se hum bach sakein ge,,, Allah miyan will help us to stay on rite path,, to avoid evil,,
that on day of judgement and in this world humein sharminda nahi hona pare ga,, humein ajar or sawab mei koi mehel koi aur cheez nahi chaiye,, sirf Khuda ka karam uss ki rehmat chaiye,, dil ka sukoon chaiye,, mehroomiyat, jahalat, gunah, behisi se paak niyat
burai ka samna karne ki himmat,, jo log hamare liye important hein, jin se hum pyaar karte hein, woh hamesha seedhe raste pe rahein,, aur Allah miyan unhein aur humein apne pasandeeda logon mei rakhein
isnt it much better,,,

may b not for others,, but for me yehi jannat hai

and now THE QUESTION
jannat mei mardon ko hoor mile gi,, to aurton ko kya mile ga

i m always wrong
Posted 05 Nov 2004

friend_16 says
ummm .. .. excellent topic sall ..

well insaaan ki fitrat hai kay agar us ko kisi achee cheez ka lalch dia jaiy to wo khushi khushi kaam ker laita hai .. Allah nay hum ko banaya hai us ko hamara pata hai .. is liay us nay hum ko jannat ki lalch di hai ta kay hum us nay lalch main naik kaam karain .. or daraya bhee hai dozagh say par afsoos aj hum par kay saab kuch jaantay huay bhee anjaan behtay hein ..

u know wht Allah luvs us 70 times more than a mother do .. so jis tarhaan aik maan apnay bachay ko kehtee hai na kay ye kaam karoo gay tu main tumhay ye inaam doon gee .. or isee tarhaan kehtee hai kay agar ye kia tu tum ko mujh say maar paray gee or any other punishment ... similarly Allah luves us .. wo hum ko achay kaam kernay ka lalch daita hai aur burayee par darata hai ...

secondly jannat kay baray main excalty kay kia hoo ga us main .. ye saab Allah jaanta hai .. par kuch batein Us nay hamain batein hein Quran main ...

naik logoon kay liay .. naik joorein hoo gay ..
secondly wahaan par hum jo chahin gay hamain millay ga .. dhoodh ki nehrein hoo gee .. etc etc .. bohaat see examples hein Quran mein .. n the biggest of all .. hum wahaan hamaisha rahein gay .. mout kabhee nahi aiy ge..
Posted 06 Nov 2004

friend_16 says
this life is like an examination hall .. hum yahaan par jo kaam ker rahay hein wo saab likha ja raha .. saab record hoo raha hai .. aur hamara ye exam hamaree mout par khatam hoo jaiy ga .. phir finally hum saab ka result aik saath Qayamat kay din hoo ga .. aur jo pass ho gia wo jannat main aur jo fail hoo gia wo dozagh main jaiy ga .. phir Allah jissay chahay ga wahaan say nikalay ga warna wo hamaisha us ki Aag main jalay ga..
Posted 06 Nov 2004

~Fragi~ says
per is duniya mein jo bhi kaam ho raha hai woh beshak likha ja raha hai .. per dont forget girls n boys k maafi n tauba ka rasta hamesha khula rehta hai
Posted 06 Nov 2004

friend_16 says
exactly.. Allah apnay bandoon ko mauf ker daita hai agar wo sachay dil say touba karein..
Posted 06 Nov 2004

~Fragi~ says
per kiya insan her galti is khiyal sey karta hai k woh tauba kar leiga?
Posted 06 Nov 2004

Reply to Topic