vormen aanpassingen die gericht zijn op

378 views 1 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Ik ben een beetje verrast dat Brooks uitkwam met dit nieuwste nieuwe kleurenschema voor de lancering (de oranje en geel); aangezien ze al van plan waren om het model te doden. Het lijkt er dus op Nike Air Max 98 Femme dat Brooks geen opties laat voor "midden op de weg", lichtgewicht en minimaler in ontwerpneutrale trainers zoals de lancering, met als enige opties de lage hak teenlijn Pure lijn of hun meer opgebouwde en zwaardere "traditionele trainer" "Modellen. Hun klantenservicemedewerker bevestigde deze leemte in hun productaanbod en zei dat ik Nike Air Max 90 Femme op de hoogte moest blijven voor toekomstige updates van de Pure-lijn die misschien een nadere benadering zouden zijn van het eerbiedwaardige Launch-model. "
Nu is de lancering geen schoen die ik tegenwoordig run, noch de groene stilte, maar beide hebben een plaats in mijn loophistorie en met name de lancering was een fijne schoen. Het vulde die nis tussen traditionele trainer en lichtgewicht racer, en het diende me goed tijdens zijn tijd op mijn voeten. Het verbaasde me dat noch de lancering, noch Nike Air Vapormax Femme de groene stilte enige update ontving in de afgelopen twee jaar (afgezien van nieuwe kleuropties) - dit is in deze tijd vrij ongebruikelijk. Misschien was het een vroegtijdig waarschuwingssignaal van hun dreigende einde. Ik ken nog steeds veel hardlopers die deze beide schoenen goed gebruiken en er goed over nadenken, maar in een markt Nike Air Max 270 Donne waar het succes van hardloopschoenen waarschijnlijk meer afhangt van de verkoop van sportartikelen in winkelcentra en "grote dozen" dan van verkopen aan echte hardlopers, was de winst niet genoeg voor Brooks om deze schoenen op zijn lijn te houden. Als hardloper is dit misschien wat mij het meest bedroeft. Persoonlijk had ik Brooks graag gezien dat hij de lancering naar een 8 mm-offset liet vallen, waardoor hij een beetje meer gewicht scheerde en positioneerde als een lichtere concurrent voor een Adidas Ultra Boost Femme schoen zoals de onlangs uitgebrachte, en nieuw 8 mm drop, Saucony Ride 5. Hoe dan ook, als je een fan bent van de Brooks Launch of Green Silence, ziet het er naar uit dat het tijd is om in te slaan voordat ze weg zijn. Of misschien moeten we een campagne "save the Launch!" Starten. Wat denk je? Er is de afgelopen jaren veel discussie Nike Air Max Axis Damen en debat geweest over hoe verschillende aspecten van hardloopvorm potentieel kunnen bijdragen aan een verhoogd letselrisico bij hardlopers. Een aspect van vorm dat vaak als een grote no-no wordt aangeduid, is te hoog gegrepen. Dat wil zeggen dat hardlopers hun paslengte niet moeten verlengen door met de voet uit te reiken en te landen met een eerste contactpunt dat te ver naar voren is gericht. Als stap moet worden verlengd, is het beter om het op de achterkant te doen door een verhoogde heupextensie. Adidas ZX 750 Mens Een aantal onderzoeken hebben aangetoond dat het verminderen van de paslengte of de toenemende cadans (stappen / minuut) het laden op de knie?n en heupen kan verminderen (ik vat samen een aantal van deze in hoofdstuk 8 van mijn boek), en dus vormen aanpassingen die gericht zijn op veranderingen van paslengte, een potentieel Adidas NMD Womens voordeel bij de behandeling en / of preventie van sommige soorten overbelastingsletsels (bijv. tibiale stressfractuur, anterieure kniepijn). Een recente studie onder leiding van Elizabeth Chumanov van de Universiteit van Wisconsin probeerde aan te pakken hoe de spieractiviteit in de onderste ledematen verandert naarmate de stapsnelheid wordt verhoogd (wat overeenkomt met kortere stappen). De studie is getiteld: "Veranderingen in spieractivatiepatronen bij het uitvoeren van step rate is verhoogd" en wordt Nike Air Vapormax Femme gepubliceerd in het tijdschrift Gait & Posture. Het is een coole, kleine studie en zeer relevant voor het voortdurende debat over vorm.
Posted 18 Jan 2019

happy01 says
 Een aspect van vorm dat vaak als een grote no-no wordt aangeduid, is te hoog gegrepen, happy wheels game.
Posted 18 Jan 2019

Reply to Topic