en voorkom zo dat je op de hiel

83 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Ten slotte schreef Alex Hutchinson op Sweat Science twee berichten over het onderwerp van de stap-snelheid-stride lengte (hier en hier), en hij wijst ook op gegevens dat snelheidsverhogingen kunnen ontstaan ??door het manipuleren van ofwel passnelheid of paslengte. Ik stuurde Alex een paper (Weyand et al., 2000) die ik zojuist over het onderwerp had gelezen en hij plaatste een grafiek (zie rechts hierboven) uit dat artikel waaruit bleek dat de eerste snelheidsverhogingen meer voorkomen, door de paslengte te manipuleren , terwijl het behalen van topsnelheid een toename van de passnelheid met zich meebrengt zodra de paslengte afneemt. Alex publiceerde Nike Air Max 95 Femme> ook een informatief interview met Max Donelan van de Simon Fraser University, die stelde dat de pasfrequentie vaak gecorreleerd is met een toename van de paslengte op basis van www.charleedrew.co.uk zijn observaties, terwijl hij onderzoek doet om een ??apparaat te ontwikkelen dat geluidssignalen gebruikt om de loopsnelheid te manipuleren. Dit lijkt enigszins contra-intu?tief, aangezien het doel van het verhogen van de cadans doorgaans wordt uitgedrukt als een kortere weg te zijn - ik zal uitleggen waarom dit niet precies een juiste manier is om hier meer in detail over na te denken. In een poging om dit alles samen te vatten geweldige discussie, ik zou graag enkele van mijn eigen aanvullende opmerkingen en observaties toevoegen. Hier geldt: recente discussies over cadans / passen en het "magische" 180-nummer hebben zich vooral gericht op de rol van www.melanieo.fr toenemende cadans als middel om het letselrisico te verminderen. Waarom is dit belangrijk? "Waarom is iedereen woedend over het verhogen van de pas? Omdat, zoals ik al eerder heb Adidas Superstar Femme opgemerkt, de meeste recreatieve hardlopers gewoon overstag gaan, wat kunstmatig een zeer lage pas maakt. Waarom? Omdat de voet zo ver voor het centrum van de mis uitsteekt dat het een tijdje duurt voordat je lichaam eroverheen staat en klaar is om zich af te zetten. Dus wanneer een vormende coach zegt dat hij de pas naar X moet verhogen, wat uiteindelijk gebeurt, probeert de hardloper zijn pas te verhogen, hij hakt een stapje verder door eerder zijn voet neer te zetten en dichter bij zijn centrum te landen massa, waardoor het oversturen wordt verminderd. Daar is helemaal niets mis mee. Waar we fout gaan, is in de logica dat de toename van de pasfrequentie Adidas Superstar Homme de sleutel is. Nee dat is het niet. Het is de eliminatie van het oversturen. Het gebruik van de keu om de pasfrequentie te verhogen, is een manier voor coaches / hardlopers om het Nike Air Max 2017 Mujer slaan van de hiel te verminderen. "Het punt dat Steve probeert te maken is dat overhalen het kwaad is dat we proberen te corrigeren door de cadans te manipuleren. Met andere woorden, het verhogen van de cadans is niet het doel op zich en het is eerder een middel om het doel van het elimineren van de overstijging te bereiken. Wat is overweldigend? Gedefinieerd eenvoudig, het loopt op zo'n manier dat je naar voren reikt met het onderbeen en zwaar op de hiel terechtkomt (meestal) met een verlengde knie. De vier afbeeldingen hieronder tonen allemaal te veel lopers tijdens het 10K-teken van de Manchester City Marathon van 2009 - alle vier tonen het exacte Nike Air Max TN Mujer moment van het eerste contact tussen de voet en de grond. Wat we uiteindelijk willen, is vermijden om met het onderbeen uit te reiken. en voorkom zo dat je op de hiel landt met een verlengde knie. Ryan Hall van de markering van 17,5 mijl van de Boston Marathon van 2010 is een goed voorbeeld van een niet-overweldigende manier van lopen met een middenvoetlanding, een gebogen knie bij contact en een min of meer verticaal onderbeen: het huidige denken is die toenemende cadans helpt overmatig te verminderen omdat het je dwingt om de voet sneller naar beneden te brengen en dichter bij het zwaartepunt. Amby bespreekt dit ook in zijn post en zegt: "Dicharry gelooft dat het belastingsniveau belangrijk is, maar niet noodzakelijkerwijs een voetstap. Hij wil gewoon dat hardlopers op hun hoede zijn om te overwinnen, dat wil zeggen, lopen met een Nike Air Max 90 Hombre lage paslengte die resulteert in het plaatsen van de voet voor het middelpunt van de massa. "Met andere woorden, reiken met het been is slecht, en een toenemende cadans kan ons helpen vermijden dat doen. Laat me herhalen - overdrijven is wat we proberen te voorkomen door cadans te manipuleren. Als je niet overstuurt, is het misschien niet verstandig of noodzakelijk om de cadans te manipuleren. Afgezien van de hierboven genoemde observatie van Max Donelan, is de verhoogde paslengte meestal gecorreleerd aan de toegenomen paslengte, ik vermoed dat een langere lengte mogelijk te wijten is aan een grotere heupextensie op de achterkant in plaats van het reiken www.tonyrusconi.it naar voren als we een trapfrequentie krijgen. Ik moet misschien mijn camera laten afvuren om met deze hypothese te experimenteren - meer reden voor mijn buren om te denken dat ik Nike Air Max 270 Femme gek ben!
Posted 13 Jun 2019

Reply to Topic