nta dig att fler kommer att

96 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
en konferens och expo f?r att driva specialbutiker, h?lls f?rra veckan i Austin, Texas. En l?sare (tack Benjamin!) Varnade mig f?r ett foto som tweetades av Runner's World UK av en intressant ny sko som kommer fr?n Saucony. Saucony Hattory ?r en 4,4 oz, noll-drop-sko som beskrivs enligt f?ljande p? Running Warehouse-bloggen: ”En annan intressant modell ?r Saucony Hattori. A 4,4 Oz. Zero heel drop drop-tr?nare som erbjuder en kardborrremst?ngning, och inte mycket i v?gen Nike Air Vapormax Donne f?r en mellansula. Hattori ?r den mest minimala modellen Nike Air Max Thea Mujer i Saucony-linjen. Med tanke p? Saucones distribution, skulle detta vara en formidabel utmanare f?r de mindre varum?rkena som tillverkar Minimalprodukter p? grund av det stora antalet k?rda speciald?rrar som Saucony har ?ppnat. Saucony borde vara en seri?s spelare i denna kategori precis utanf?r grinden. ”Hattori f?ljer m?nga av de mer minimala erbjudanden som vi hittills har sett p? att ers?tta ett sn?rningssystem med kardborrband, och ?ven om det ?r sv?rt att se, ser den ?vre mycket ut minimal. En f?rundrad sak n?r det g?ller den h?r skon, om jag tolkar bilden korrekt, ?r att sidos mellansula p? framfoten verkar sakna n?gon form av gummiskydd (mellansulakonstruktionen i framfoten verkar mycket lik den popul?ra Kinvara). F?r en sko med noll droppe verkar det som om det skulle Nike Air Max 90 Hombre vara viktigt eftersom sl?ende mellan fotfoten / Nike Air Max 2017 Donne framfoten kommer att uppmuntras. Det kommer att vara intressant att se vad mellansulakompositionen ?r och hur detta kan spela ut n?r det g?ller h?llbarhet i denna sko. Sp?nnande tider fram?ver f?r minimalistiska l?pare! Att s?tta in n?gra mil ut p? v?garna eller stigarna ?r en Thanksgiving-tradition f?r m?nga l?pare. N?gra av oss ?ker ut till lokala Turkiet-trav och t?vlar med v?nner och familj, och andra springer n?gra enkla mil f?r att br?nna bort n?gra kalorier f?r att f?rbereda h?gtiden som kommer senare p? dagen. I ?r har dailymile-teamet sammanst?llt det vi kallar Feed the Turkey Virtual Turkey Trot. Oavsett om du k?r ett organiserat evenemang eller springer ensam, om du ?r medlem i dailymile eller inte, uppmuntrar vi dig att ?verv?ga att g? med till denna f?rsta g?ngen. Adidas Superstar Dam Varf?r ska du mata Turkiet? Svaret ?r enkelt - eftersom Nike Air Max 95 Dam vi skapade denna h?ndelse f?r att samla in pengar till St. Jude Children's Research Hospital. St. Judes uppdrag ?r att "fr?mja botemedel och f?rebyggande medel f?r katastrofala barnsjukdomar." Varje barn f?rtj?nar chansen att leva ett lyckligt och h?lsosamt liv och f?rhoppningsvis k?ra sin egen 5k en dag, och St. Jude ?r i framkant n?r det g?ller att hj?lpa barn som lider p? s?tt som inget barn borde g?ra. N?r du g?r in i Feed the Turkey Virtual Turkey Trot kommer du att bli ombedd att donera $ 1, $ 5 eller $ 10 till St. Jude - det ?r en liten m?ngd, men v?ra siffror ?r stora, och vi kan g?ra en skillnad. F?r n?gra dagar sedan l?gger upp en f?rsta titt p? den efterl?ngtade New Balance Minimus Road-skon. N?sta dag kom UPS-mannen Nike Internationalist Mujer igen igen, den h?r g?ngen med en l?da med Nike Internationalist Womens Minimus-skor # 2, New Balance Minimus Trail (avsl?jande - detta Nike Roshe Run Mujer var ett medieprov och tillhandah?lls gratis). Av de tv? var det den som hade mig mest fascinerad eftersom rykten tyder p? att det var de mer minimala av de tv? skorna (det ?r det). Jag blev inte besviken. Det ?r s?llsynt att jag hittar en sko som n?rmar sig perfektion p? n?stan alla s?tt, men min f?rsta tarmreaktion ?r att Minimus Trail kommer ganska tr?ngt n?ra. Som jag gjorde med Minimus-v?gen, vad jag ska g?ra h?r ?r att ge mina allra f?rsta tankar om denna sko - du kan f?rv?nta dig att fler kommer att komma n?r jag springer mer mil i dem. F?rst ?r Minimus Trail en mycket snygg sko. Jag ?r ett stort fan av skor som g?r ett dj?rvt uttalande med sitt utseende, och den orange och svarta skon som New Balance skickade till mig Nike Air Max Classic BW Mujer g?r det verkligen. Den ?vre delen av Minimus Trail Nike Air Max Classic BW Femme best?r mestadels av tv? slags n?t, som b?da kan tydligt www.melanieo.fr s?rskiljas i bilderna som ing?r i detta inl?gg. N?tet p? toeboxen och tungan ?r lite mer vadderat ?n resten och ?r mjukare f?r ber?ring. Det absorberade ocks? vatten som en svamp n?r det gick genom p?lar, vilket k?ndes lite ovanligt, men inte obehagligt.
Posted 30 Jul 2019

Reply to Topic