GoLite Amp var et

82 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Jeg vil indledningsvis p?pege, at GoLite gjorde et punkt med at understrege for mig, at disse sko ikke var beregnet til at v?re minimalistiske i den forstand at blive frataget alle klokker og fl?jter, der findes p? de fleste sko p? markedet i dag. Dette er vigtigt, fordi de ikke pr?ver at fremstille den n?ste sko af typen Vibram Fivefingers - for at sammenligne dem direkte med sko, ligesom Vibrams ville v?re ?bler til appelsiner i en forstand. Tv?rtimod er GoLite Amp Lite mere som en traditionel sko med en nul www.amolan.es dr?bes?l, hvilket g?r det til et Nike Air Max 270 Mens af de mest unikke og us?dvanlige sko, jeg nogensinde har gennemg?et. Fra et rent strukturelt synspunkt er andre faktorer ud over at v?re nul drop, der adskiller Amp fra mere traditionelle sko er, at de har en relativt bred pasform gennem mellemfoden og forfoden (se skofoto ovenfor), og det Nike Air Max TN Donne kommer med udskiftelige indl?gss?ler, der giver dig mulighed for at justere forfodstykkelsen efter personlig pr?ference (denne funktion er meget cool! - se foto nedenfor). Indl?gss?lerne ser ud til at have en type indbygget bueunderst?tning - f?les som en tykkere stang pude, der l?ber vandret hen over midtfoden. Endelig indeholder Amp GoLites teknologi "bl?d mod jorden", hvor foden hviler p? en fast platform underlagt af bl?dt materiale, der deformeres, n?r det er i kontakt med uregelm?ssigheder p? jorden. Dette hj?lper skoformen bedre til jordoverfladen www.domoreso.fr og hj?lper Nike Air Max 90 Mujer med at forhindre levering og ustabilitet, der kan opst?, n?r du tr?der p? en klippe i en sko med en h?rdere yders?l. Lad mig starte min personlige anmeldelse med min st?rste greb om GoLite Amp Lite - de er alt andet end Lite. Faktisk er Amp'en en af ??de tyngste og uj?vneste sko, som jeg ejer, dv?rgende de fleste af mine mere ofte brugte k?resko i b?de profil og v?gt (mit par er ca. 12,5 oz). Jeg vidste om v?gten af ??disse sko, f?r jeg modtog dem, og de er ikke ude af linje sammenlignet med mange popul?re trailersko p? markedet (t?nk Brooks Cascadia). De er dog ekstremt tunge for mig i betragtning af, at min foretrukne skov?gt varierer fra mit 3,8 oz Mizuno Wave Universe i den lave ende op til omkring et maksimum p? n?sten 10 oz i noget som Brooks Launch. GoLite Amp er ikke en sko, der f?r dig til at f?le dig hurtig, Nike Air VaporMax Damen n?r du l?gger den p? dine f?dder. V?gten af ??GoLite Amp var et ?jeblikkeligt problem for mig, da jeg pr?vede at l?be www.aquarillon.fr i dem - det er meget sv?rt at g? fra en sko der vejer halvdelen s? meget til en der vejer 3/4 af et pund uden at bem?rke en stor forskel. Det, der imidlertid var fascinerende ved disse sko, er, at da de virkelig er nulfald, f?lte det sig utroligt m?rkeligt at l?be i dem. Her var denne store, klodsede sko, som ellers kunne passere til en typisk l?besko, men den lod mig l?be med n?sten fejlfri midtfod / forfodsform. Amp'en er den sko, der virkelig fik mig til at tro p? v?rdien af ??nulfald, da fjernelse af h?ll?fteren grundl?ggende ?ndrer l?bserfaringen. Det har ogs? en ret fast fornemmelse under f?dderne, hvilket hj?lper meget med formvedligeholdelse. Jeg ville g? s? langt som at sige, at det var n?sten umuligt at Nike Air Max 270 Uomo tvinge mig selv til at h?le strejke i disse ting, og min uge med at b?re dem (sammen med Mizuno Wave Universe) svarede til den uge, der s? mit gennembrud i at konvertere min skridt fra h?l til midtfod. Det er virkelig forbl?ffende at f?le forskellen, som zero drop g?r, og jeg ser virkelig frem til de kommende ?r, hvor vi helt Adidas Campus Womens sikkert vil se en bredere vifte af zero drop-sko, der begynder at udfylde denne sektor p? l?besko-markedet. Jeg vil ?bent indr?mme, at jeg ikke har l?bet s? meget p? Amp, og jeg ser det heller ikke som et regelm?ssigt medlem af min l?besko-rotation p? grund af dens v?gt. Dog for en person, der leder efter en nul drop-sko med en smule pude Nike Air Max 1 Donne og et mere traditionelt udseende, kan dette v?re den sko, du har ventet p? - Donald Nike Air Max 90 Herr over ved Running og Rambling skrev en fremragende anmeldelse af Amp'en, hvor han udvider sig til Nike Air Max 95 Damen denne tanke. For mig har jeg mistanke om, at forst?rkeren prim?rt vil blive brugt til at l?be om vinteren, n?r forholdene bliver svagere udenfor, og at det ikke er meget bekymrende at v?re fodfl?de.
Posted 14 Aug 2019

Reply to Topic