dviklingen af anterior shin

85 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Jeg vil gerne bruge dette indl?g til at pege dig p? nogle fremragende diskussioner om l?beform og l?besko, www.philshotton.co.uk der er kommet ud i de sidste par uger. F?rst og fremmest sponsorerede Newton Running for nylig en fremragende paneldiskussion om naturlig l?beform og l?besko i Colorado. Panelet omfattede Dr. Irene Adidas Superstar Femme Davis PhD, PT (direkt?r for Running Injury Lab, University of Delaware), Dr. Mark Cucuzzella MD (lektor, University of West Virginia, elite masters runner), Danny Abshire (multisports.com form coach) , medstifter Newton Running), Zola Budd Pieterse (olympisk, verdensmester og indehaver af verdensrekord), Danny Adidas Superstar Homme Dreyer (grundl?gger / forfatter af Chi Running), og Jay Dicharry, MPT, CSCS (direkt?r for SPEED Performance Clinic and the Motion Analyselabskoordinator ved University of Virginia). Det blev modereret af Brian Metzler, administrerende redakt?r af Running Times Magazine.Jeg h?rte p? diskussionen om min lange l?b sidste weekend (den er ca. 1 time og 50 minutter lang), og det var det v?rd. Jeg har inkluderet video af begivenheden nedenfor (takket v?re Ian Adamson fra Newton Running for at have offentliggjort dette p? www.braderiekwadijk.nl YouTube). I betragtning af at det hovedsageligt kun er en diskussion, valgte jeg at konvertere videoerne til en lyd .mp3-fil, som jeg kunne www.melanieo.fr afspille p? min iPod, s? jeg ikke ville v?re bundet til min computer for at lytte. Du kan finde lydfilen her (h?jreklik for at gemme .mp3): Newton Natural Running Panel-lyd. Igen, Nike Air Max 95 Dames takket v?re Newton Running's Ian Adamson for at have givet mig tilladelse til at dele lyden. Nogle gange kan en simpel video tale h?jere end ord eller forskningsunders?gelser. Sidste efter?r filmede nogle af mine studerende og jeg n?sten alle l?bere i Manchester City Marathon og Half-Marathon, da de passerede b?de 6-mile (marathonere og half-marathoners) og 20-mile markering (kun maratonl?bere) i l?bet . Videoen nedenfor blev taget kl. 6, og den taler m?ngder om variationen, der er til stede i l?bende form, selv Nike Air Max Classic BW Womens blandt l?berne midt i pakken som det store flertal af os derude dunker fortovet dagligt. video, bem?rk den dramatiske kontrast i skridt og fodspor mellem l?bere 1 og 3 (b?jet kn? ved kontakt, midtfod eller meget mild h?llanding) og l?bere 2 og 4 (overdreven med forl?nget ben, st?rkt dorsiflexet fod og udtalt h?lstrejke).Nike Air Force 1 Donne  Runner 1 har p? sig Newton-sko (2mm drop Distance Racers tror jeg). Runner 2 ser ud til at v?re i Mizuno Wave Creations, som har en stor "st?dd?mper" i h?len. Kan ikke nemt udstille skoene til l?bere 3 og 4, men de ser ud til at v?re standardtr?ningssko med et rimeligt stort h?ll?ft. Overtr?ning er en meget reel begivenhed i et l?b. L?bere 2 og 4 lander begge p? en meget dorsiflexeret fod med et n?sten lige ben, der er forl?nget godt ud foran deres massecentrum (COM er placeret nogenlunde n?r hofterne). T?nkningen Nike Air Max Classic BW Femmeer, at overdreven vil resultere i, at sko og knoglestrukturer i underkroppen absorberer meget af den indledende p?virkning, n?r chok bev?ger sig gennem h?len og op p? benet, og at dette igen kan ?ge sandsynligheden for gentagen brugskade p? steder som skinneben, kn?leddet og hofteleddet. Jeg formoder ogs?, at den Nike Air Max 2017 Donne udtalte h?lstrejke kr?ver st?rre aktivitet af musklerne p? den forreste side af underbenet (f.eks. Tibialis anterior) for at bremse fodslappen, der opst?r efter den f?rste kontakt - dette kan v?re forbundet med ting som udviklingen af anterior shin splints. I en midtfodslanding med et b?jet kn?, og mere eller mindre lodret orientering af underbenet ved initial kontakt (l?bere 1 og 3), er det bl?de v?v i benet (muskler og fjedrende sener / ledb?nd) sandsynligvis mere af det oprindelige st?dabsorption, hvilket Adidas Campus Womens lindrer en del af p?virkningen p? benets knogler og led (se nedenfor). Det er imidlertid muligt, at ?get muskelanvendelse ogs? kan resultere i ?gede metaboliske omkostninger for l?beren (se Derrick, 2004 for mere om dette).
Posted 20 Aug 2019

Reply to Topic