som en 4 mm drop sko

67 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Midt i stresset med nye s?kaldte minimalistiske sko, der rammer markedet (eller snart kommer til butikkerne), er det let at overse det Nike Air Max TN Donne faktum, at n?sten enhver skofabrikant allerede laver sko, der passer temmelig rigtigt i denne kategori (afh?ngigt af hvordan du definerer minimalistisk - nogle foretr?kker at kalde disse "reducerede" eller "overgangssko". Adidas Superstar Homme Faktisk kan de nuv?rende tilbud i landevejen og den storsl?ede langrendelige fladopstilling v?re langt mere "minimale" end mange af de s?kaldte "minimalistiske" sko, der i ?jeblikket produceres (med nogle f? undtagelser - Vibram Fivefingers, Terra Plana Evo, og et par andre - se min Minimalistisk skovejledning for mere). Desuden kan mange af disse sko k?bes til halvdelen af ??prisen (eller Nike Air Max 270 Dames mindre) af nogle af de mere st?rkt markedsf?rte minimalistiske tilbud, hvoraf nogle f? vil jeg gennemg? snart - f?lg med!! For et par m?neder siden skrev jeg et meget positivt gennemgang af Brooks Mach 11 XC racing flad. Mach Nike Air Max Classic BW 11 har en lav h?l, kun en 4 mm h?l-til-t?-dr?be og er meget let (7,1 oz i m?nds st?rrelse 9). Den eneste ulempe, jeg havde identificeret, er, at Mach 11 passer temmelig smal i mellemfoden og h?len. P? det tidspunkt, Adidas Superstar Womenshvor denne anmeldelse blev skrevet, var jeg klar over, at Brooks var indstillet til at frigive den opdaterede Mach 12, og jeg kontaktede dem for at se, om de ville sende mig et par til at gennemg? og sammenligne med den forrige version (de elskv?rdig enige - i interesser for fuld offentligg?relse, lad mig ?bent oplyse, at jeg ikke modtager nogen anden form for kompensation for denne gennemgang). Nike Air Max 90 Herren Jeg har nu lagt omkring 35 miles i Mach 12 og er klar til at give min anmeldelse. Da jeg f?rste gang s? promobilleder af Brooks Mach 12 p? bloggen Running Warehouse, blev jeg straks imponeret. Enkelt sagt, dette er en af ?Nike Air Max 270 Femme ?de smukkeste sko, jeg ejer. Det sort / gule farveskema ser godt ud, og skoen bare skrig “hurtigt!” Jeg er en stor tro p? psykologiens magt til at h?ve ydeevnen, og n?r jeg l?ber i en sko, der f?r mig til at f?le mig hurtig, tror jeg det det kan give et lille l?ft. Brooks var virkelig opm?rksom p? designdetaljer med denne, og det er en klar vinder ud fra et ?stetisk synspunkt. Som jeg n?vnte ovenfor, var min eneste virkelige klage med Mach 11 den smalle pasform i mellemfoden og h?len. Mach 12 er en komplet redesign med hensyn til b?de udseende og konstruktion. Mens det stadig er en smal sko og m?ske ikke egner sig godt til en bred fod, passer Mach 12 bedre til min fod og er m?rkbart bredere i midtfoden - den l?ses fast p? min fod som en handske. Ligesom Mach 11, k?rer Mach 12 meget t?t p? jorden, og jeg m?ler den ogs? som en Nike Air Max 90 Dames 4 mm drop sko (det samme som Nike Free 3.0, Saucony Kinvara og den snart ankomne New Balance Minimus lineup - se dette indl?g til mere om h?l-t?-dr?be). I betragtning af den lave h?l ville dette v?re et godt valg for en person, der pr?ver at skifte til en mere midtfod (hel s?l) eller forfods gang. Brooks form?ede ogs? at barbere en fuld ounce af v?gten p? Mach 12 (6,0 oz i st?rrelse 9), hvilket g?r det til et af de letteste sko, som jeg ejer - dette er et stort plus for mig. Min eneste klage over Mach 12 er den overdrevne t?fjeder (t?ens vending). Jeg har generelt ikke noget imod en smule t?fjeder, men i Mach 12 bem?rkes det, n?r jeg tager dem p?, men mindre, n?r jeg faktisk k?rer. Jeg har intet andet end gode ting at sige, n?r det kommer til forestillingen af Mach 12. Det er en fantastisk sko at k?re i, den h?ndterer blandet Nike Roshe Run Mujer terr?n godt, og det kommer ikke i vejen for meget, n?r jeg pr?ver at arbejde p? at bev?ge min landing mere mod min midt / forfod (tilstedev?relsen af ??en let h?lh?jning g?r det dog lidt sv?rere end i mine Vibram Fivefingers Bikilaer.) For eksempel tog jeg dem med til banen i sidste uge og gjorde 20 × 200 intervaller i ca. 5:40 min / mil tempo og var i stand til at forkorte min g? frem og land p? forfoden n?sten hele tiden - det er en n?sten perfekt sko til speedwork. I g?r eftermiddag k?rte jeg min 20 kilometer lange l?b i dem over meget kuperet terr?n (var ikke planlagt, de var de eneste sko, jeg havde med mig, da jeg besluttede at g?) - mens jeg ikke ville anbefale dem som maratonsko, medmindre du er meget godt tilpasset en lav-drop sko med lidt pude, jeg kom det gennem de 20 mil uden meget besv?r, og mine f?dder f?les Nike Air Max 90 Herr fine i dag. Jeg kunne nemt forestille mig at bruge dem til l?beafstand op til halvmaraton.
Posted 27 Aug 2019

Reply to Topic