gledning och utbildning ser jag personligen

74 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
New Balance s?ger att nyckeln till NB Minimus-kollektionen ?r en ny anatomiskt korrekt sist designad med betydligt mindre droppe fr?n h?l till framfota (4 mm i alla stilar j?mf?rt med 12,5 mm i traditionella atletskor). Detta gradvisa dropp placerar foten i en mer neutral inst?llning och fr?mjar en mer naturlig framsteg genom att flytta b?raren fr?n sin h?l och Adidas Campus Mujer uppmuntra till en landning mellan foten. Varje sko anv?nder stretchmaterial och minimala konstruktioner som minskar vikten. Varje NB Minimus-stil i herrarnas storlek 9,5 v?ger mindre ?n 8,5 ozNew Balance s?ger forskning som utf?rs genom sitt idrottsforskningslaboratorium visar att tendensen till strejk mellan mitten och framfoten ?r korrelerad till mellansulatjocklek och att mindre Nike Air Max Classic BW Femmed?mpning uppmuntrar en mittfots strejk. Som ett resultat konstruerades varje NB Minimus-Nike Air Max 90 Femme sko med l?gre h?gh?jdsenheter. Den minskade mellansulans och yttersulatjockleken g?r att foten l?ttare kan b?jas upp och ner. Detta passar bra med min personliga erfarenhet - jag k?r i flera 4mm droppskor och tycker att jag h?l sl?r lite mer i Nike Free 3.0, med den tjockare h?lkudden, ?n jag g?r i Brooks Mach 11 eller 12, som ?r mindre d?mpade och har en l?gre h?l trots Nike Air Max Classic BW Mujer ungef?r samma droppe som Free 3.0. Jag ser fram emot att prova Minimus f?r att se hur den fungerar. Tja, de 100 b?rjade som den h?r skon som vi ville g?ra speciellt f?r Tony och Kyle och riktigt riktigt inriktade p? racing. Som s? ofta h?nder, p? den bredare marknaden var det n?stan f?r tidigt f?r oss att komma ut med n?got ganska s? extremt. Som designer var det en besvikelse, eftersom feedbacken vi fick fr?n Tony och Kyle var v?ldigt specifik - saker som fallet i Adidas Superstar Femme det sista. Men det var saker som den bredare konsumentbasen egentligen inte var redo f?r. Ovanst?ende citat talar volymer om varf?r de stora skof?retagen verkar motvilliga att f?lja i Vibram, Terra Plana, GoLite och n?gra andra och producera verkliga noll- sl?pp l?parskor - verkar som att de troligen ?r oroliga f?r att m?nniskor inte ?r redo att springa i den h?r typen av Nike Roshe Run Damen sko. Med korrekt v?gledning och utbildning ser jag personligen inte det som ett problem, men ?terigen arbetar jag inte f?r ett skof?retag. Sedan hade du pl?tsligt Born to Run [Christopher McDougalls b?sts?ljande bok om l?ngdistansl?pning], vilket skapade denna helt nya energi kring den h?r idén som vi egentligen inte t?nkte springa p? kilar. Vilket ?r vad vi h?rt fr?n Tony och Kyle tidigare men var inte redo att utnyttja ?nnu. S? mycket av det vi talade om med Nike Air Max Classic BW Dames Tony och Kyle och ursprunget till 100 - 100 sj?lva lever inte riktigt upp till alla dessa idéer, men n?r vi kunde frig?ra oss och g?ra NB Minimus, mycket av fr?nen hade planterats med 100. Dathan och jag tror b?da att du inte har r?d att se och springa mycket annorlunda ?n toppl?parna. Visst kan du peka p? stora l?pare som verkar vara en avvikelse formm?ssigt. Men jag tror att Nike Air Max 90 Femme de b?sta l?parna med de l?ngsta karri?rerna ?r de som har den b?sta formen. Det m?ste vara ett b?sta s?tt att springa. Det m?ste vara som en fysiklag. Och om du avviker f?r mycket fr?n det - som jag gjorde i min karri?r - kan det vara ett stort handikapp. Dathan kan inte vara en h?lspisare och f?rv?ntar sig att springa lika bra som de b?sta framfart?parna. (min betoning) Du kan vara effektiv ett tag med d?lig form - kanske med en l?g shuffle-steg - men s? sm?ningom Adidas Campus Damen ?r det inte bra f?r din kropp. Det kommer att producera t?thet och muskelsubalans och strukturella problem. D? f?r du skador, och om du inte ?r f?rsiktig - om du inte tar hand om de muskul?ra och strukturella problemen kan skadorna s?tta dig i en ned?tg?ende spiral. Baserat p? allt detta ser det ut som att Salazar ?r en f?respr?kare f?r mittfots strejken och en biomekaniskt Nike Air Max Thea Femme baserad strategi f?r korrekt k?rform. Jag undrar vad hans tankar ?r p? skor n?r det g?ller Nike Air Max 95 Mens detta?
Posted 29 Aug 2019

Reply to Topic