t fra en anekdotisk

68 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
En af de l?bende Nike Air Max 270 Mens trends, som jeg har bem?rket i det forl?bne ?r, er det Adidas Campus Mujer stigende antal mennesker, der b?rer og fabler om kompressions?rmer og Nike Air VaporMax Mujer sokker. Producenter af komprimeringsprodukter som Zensah har effektivt brugt sociale medier som Twitter til at udvide deres brugerbase, og en r?kke af mine on-line k?rende venner elsker deres produkter. Selv eliter bruger kompressionsbekl?dning med s? bem?rkelsesv?rdige l?bere som Paula Radcliff og Chris Solinsky sportskompressionssokker under l?b. Jeg har l?nge v?ret nysgerrig efter de potentielle fordele ved at bruge et komprimeringsprodukt p? flugt eller til gendannelsesform?l. Skeptikeren i mig ser en trendy gimmick, men den regelm?ssige brug af kompressionsprodukter i hospitalsindstillinger for at hj?lpe med at reducere ?demer og ?ge ven?s tilbagevenden antyder, at der er noget stof til teorien bag Nike Air Max 270 Damesderes anvendelse. Jeg m? indr?mme, at jeg ikke har l?st den Nike Air Max 90 Herr videnskabelige litteratur om kompressionsprodukter, men heldigvis har Nike Air Max 2017 Mujer medarbejderens blogger, coach og tr?ningsvidenskab Steve Magness for nylig lagt en lang gennemgang af videnskaben om kompressionsbekl?dning. Kort sagt, Steve's konklusioner er som f?lger:
”I hvile i visse populationer ?ger kompressionssokker definitivt den ven?se blodgennemstr?mning. Sp?rgsm?let er, sker dette under tr?ning, og i bekr?ftende fald forbedrer det ydeevnen? Jeg er bange for, at det er lidt for sv?rt at teste denne idé under intens l?bning i ?jeblikket. Der ser ud til at v?re en lidt mere konsistent virkning demonstreret p? faldende muskels?rhed og dermed ?ge opsvinget i en lang r?kke grupper. Resultaterne for forbedring af ydeevnen under k?rsel p? grund af blodgennemstr?mningsfor?gelser Nike Air Max Classic BW Mens og / eller produktfjernelse blandes. Selvom ingen af ??dem er Nike Air Max 270 Womens godt studeret p? dette tidspunkt. ”S? dybest set er kernen, at der sandsynligvis er fordele for blodgennemstr?mning i hvile (deraf deres anvendelse p? hospitaler), men det er sv?rt at ekstrapolere dette til k?rselsforhold. Bevisene synes st?rkere, at komprimering kan hj?lpe med at reducere muskels?rlighed, sk?nt mekanismen ikke er kendt. Magness diskuterer ogs?, hvordan komprimering teoretisk kan hj?lpe med at reducere muskelvibrationer og ?ge muskelstyrken, ?ge laktatfrigang, og der ser ud til at v?re rimelig dokumentation, der underst?tter brugen af ??kompression efter l?b for at hj?lpe med at forbedre bedring. Baseret p? alt dette er jeg tilfreds med, at der i det mindste er bevis p? en positiv fordel for at g?re det muligt at eksperimentere med kompressionsbekl?Nike Air VaporMax Damen dning. Min egen interesse i komprimering stammer prim?rt fra en Nike Air Max 270 Homme anekdotisk personlig oplevelse - tre af mine hurtigste l?b er kommet, mens if?rt l?bebukser, inklusive mine marathon og halvmaraton PR'er og min n?sthurtigste 5K. Selvom det ikke er kompressionsprodukter i sig selv, har jeg l?nge fundet, at det at b?re str?mpebukser under og efter lange l?b f?les godt og ser ud til at hj?lpe med bedring. Realisten i mig siger, at min pr?station i disse l?b mere sandsynligt er relateret til det kolde vejr, hvor de blev k?rt (deraf behovet for str?mpebukser), men psykologi er en st?rk kraft, n?r det kommer til pr?stationer, og jeg har altid ” f?lte ”mere effektiv, n?r jeg l?ber i mine tights (skal tilf?je - min kone hader det, n?r jeg siger, at jeg b?rer“ str?mpebukser ”). Da jeg har l?bet en masse kilometer i Vibrams for nylig, har Nike Air Max 270 Hombre mine kalve v?ret stramme og ?mme, og jeg regnede med, at dette ville Nike Air Max 2017 Donne v?re det perfekte tidspunkt at pr?ve et komprimeringsprodukt. Jeg besluttede at komme i kontakt med befolkningen i Zensah for at se, om de ville give mig et par kalvekompressions ?rmer til gennemgang. De tilb?d n?digt at sende mig et par, og det, der f?lger, er mine tanker efter et par slid. F?rst er Zensah-?rmerne bem?rkelsesv?rdigt behagelige - jeg fik en st?rrelse L / XL, og de giver den rigtige m?ngde pres uden at v?re for indsn?vrende . Jeg satte dem p?, da de ankom, og likviderede med dem i ca. 12 timer lige - noget ved komprimeringen f?les bare godt. Fra et ?stetisk synspunkt, selvom min kone beskyldte mig for at ligne en gammel mand i sorte kn?str?mper, synes jeg faktisk udseendet.
Posted 30 Aug 2019

Reply to Topic