u en tendens til enklere

99 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Jeg tilbragte den sidste 3 dag i Boston p? en kort ferie med min familie, og overraskende nok blev den Nike Air Max 90 Mens ene ting, jeg overhovedet ikke gjorde, k?rt. Denne rejse handlede om at have det sjovt med min kone og b?rn og udforske en by, der har v?ret en del af mit liv, siden jeg var et lille barn, som hejede p? Red Sox p? Fenway. Selvom jeg m?ske ikke har ramt l?bestier langs Charles p? denne tur, var der Nike Air Max 90 Uomo bestemt nogle l?brelaterede ?jeblikke, der var v?rd at n?vne. der er ingen anden m?de at sige det p?. I l?bet af det sidste halvandet ?r, siden jeg startede denne blog og engagerede mig i de l?bende samfund p? dailymile og Twitter, har jeg haft heldet at m?de nogle virkelig fantastiske mennesker fra hele verden. Den f?lles b?nd, som vi alle deler, er, at vi elsker at k?re. Jeg ved ikke, at dette er unikt for l?bere, men noget siger mig, at der er f? andre sportsgrene, der har et s? stramt samfund af ud?vere, der g?r ud af deres m?de at Nike Air Max 2017 Femme st?tte og hj?lpe hinanden. Hvad skal dette g?re med min Boston-tur? N?, en kollega-l?ber, der fandt mig via denne blog, og som jeg efterf?lgende blev ven med p? dailymile og Twitter tilb?d at m?de min familie og jeg og vise os rundt om hendes del af byen med dybest set en dags varsel. Alett (bedre kendt Nike Air Max 90 Hombre Negro som @petfxr p? Twitter) og jeg havde aldrig m?dt personligt, men jeg f?lte, at jeg kendte hende allerede via vores online interaktion, og vi havde en dejlig eftermiddag med at g? rundt i omr?det Quincy Market og langs havnen ved akvariet. Andre l?bere, jeg kender, har relateret lignende historier om l?bende (er det et ord?) G?stfrihed, og dette er et godt eksempel p?, hvordan Internettet har tjent til at styrke forhold i den virkelige verden snarere end at sv?kke dem. Hvis du l?ser denne blog og ikke interagerer med andre l?bere p? hverken dailymile eller Twitter, kan jeg varmt anbefale, at du g?r det - begge er fantastiske ressourcer p? s? mange m?der. Jeg har bes?gt mit f?rste bes?g i det ber?mte Bill Rodgers Running Center og var b?de imponeret og skuffet p? samme tid. Jeg var imponeret over samlingen af ??sko, de havde p? v?Nike Air Max 95 Femme ggen, hvoraf mange er inkluderet i min Guide til minimalistiske l?besko (jeg fik endelig til at tjekke Mizuno Wave Universe og Asics Piranha personligt - begge er latterligt lette!). Efter at have bes?gt butikken var jeg nysgerrig, s? jeg s?gte p? Google efter eventuelle kommentarer, som Bill Rodgers har Adidas Superstar Femmefremsat om valg af sko, ”Alt for mig er fit, fornemmelsen af ??skoen. F?ler du dig biomekanisk som om du bev?ger dig barfodet? Det er hvad du vil have. Der er nu en tendens til enklere sko. I 30 ?r har jeg troet, de har haft for mange gimmicks p? l?beskoene. Forskellige virksomheder, der kopierer hinanden og fors?ger at overg? hinanden og tilf?je rullebj?lker og computere p? skoene. Det var un?dvendigt og gjorde tingene mere komplicerede, end det skulle v?re. ”Min skuffelse over butikken skyldtes alt det officielle Boston Marathon-udstyr, Nike Air Max 90 Mujer som de bar. Jeg kan ikke fort?lle dig, hvor d?rligt jeg ville k?be en af ??de bl? og gule Adidas-skjorter eller -jakker, men jeg modstod trangen. Du vil ikke se mig sportslige noget Boston Marathon-udstyr, f?r jeg officielt er kvalificeret, hvilket sandsynligvis betyder, at jeg skal v?re uden for Nike Air Vapormax Dames at l?be i stedet for at skrive dette indl?g. Vil det ske i efter?r? Jeg aner ikke, men jeg er lidt bekymret for, at min kilometertal ikke er tilstr?kkelig med alle de babyrelaterede justeringer, som jeg har v?ret n?dt til at foretage. Jeg leger ogs? meget rundt med sko og for sent, men jeg har det for meget sjov med at stoppe nu. Jeg kommer til Boston til sidst, af at jeg er sikker p?, at sp?rgsm?let lige nu er hvorn?r? Bare en observation, men jeg s? en masse af disse latterlige toningsko rundt omkring i byen - de er ikke meget Nike Air Max Classic BW almindelige endnu, hvor jeg bor i New Hampshire. Mine tanker om disse sko kunne udfylde et helt separat indl?g, men jeg er ikke sikker p?, at jeg vil g? der. Det er tilstr?kkeligt at sige, folk ville v?re en heckuva, der er meget bedre end bare at g? p? en l?b (eller endda en dejlig lang g?tur), men alle vil www.artealjabiri.de have en nem l?sning. Enhver undskyldning folk kan finde for at undg? sved og h?rdt arbejde vil vinde i det lange l?b med en masse af vores befolkning. Det er trist, men disse sko s?lges som hotcakes lige nu - noget som 5 af de top 10 s?lgende sko i USA lige nu er toningssko, hvorimod Nike Free (jeg antager Run +?) Er den eneste l?besko i toppen 10. Mit eneste h?b er, at de i det mindste opfordrer folk til at komme ud og g? lidt mere.
Posted 03 Sep 2019

Reply to Topic