den er grusom.

145 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Saucony har gjort en st?rk indtr?den i den lette, flattede s?l?besko-kategori med sin nylige udgivelse af Saucony ProGrid Kinvara. Jeg Adidas Ultra Boost Dames har ikke selv b?ret Kinvara, men ord fra nogle venner er, at det er en meget flot sko - let og velbygget til midfoot / forfodsl?bere (du kan l?se en Kinvara anmeldelse af mine Nike Air Max Classic BW Femme venner Thomas og Steve over p? dailymile Community Blog). Noget tabt i den tunge markedsf?ring, der blev lagt i Kinvaras frigivelse, var den nylige frigivelse af en anden sko fra Saucony, der muligvis appellerer endnu mere til minimalistiske l?bere - Saucony Grid Type A4 racing flad. En l?ser sendte mig lige en e-mail (tak Todd!), Der indikerer, at han pr?vede Grid Type A4 og t?nker meget p? det som en midtfod / forfods sl?ende sko. For Saucony-fans, der er bekymrede over Kinvaras samlede eneste h?jde (forudsat at der er mennesker foruden mig, der faktisk er opm?rksomme p? ting som dette!), Er Grid Type A4 muligvis bare sko for dig. A4 er ikke kun lettere end www.goulvenbazire.fr Kinvara (den vejer ind p? 6,3 oz mod Kinvaras 7,7 oz - begge v?rdier for m?nds st?rrelse 9), men den eneste sidder t?ttere p? jorden (13 mm h?lpude, 9 mm forpudehynde i A4 vs. Nike Air Max 270 Femme 18 mm / 14 mm i Kinvara). Med en h?l-t?-dr?be p? kun 4 mm virker Grid Type A4 som en lovende kandidat til midtfod / forfods strejkende l?bere. En af de unikke og interessante tr?k ved A4 er det faktum, at det har et dr?ningssystem indbygget i s?len - Hvis du ser p? billedet herunder, kan du se de ovale formede huller, der cirkler indersiden af ??s?len. Jeg kan t?nke p? flere l?b i min seneste fortid, hvor disse ville v?re kommet godt med. Ved ikke meget andet om denne sko (bortset fra at det www.tobiasstiftung.de ser for dyrt ud for en lejlighed til en MSRP p? $ 95,00 - Opdatering: tak til Lisa i kommentarerne til at p?pege, at det s?lger for $ 79,95 hos Running Warehouse), men det Nike Air Max 95 Mens ser ud som om det har potentialet til at v?re et andet st?rkt tilbud fra Saucony - hvis du har pr?vet det og har tanker, er du velkommen til at give en kommentar. Jeg bare kom tilbage fra min f?rste l?b i dem, og selvom det er lidt tidligt at give en grundig gennemgang, m? jeg sige, at hvis de forts?tter med at f?le / udf?re som de gjorde i dag, vil de bestemt v?re min prim?re l?besko i lang tid fremover . Jeg har gennemg?et utallige sneakers (Brooks Launch, Nike Free Run +, Saucony Kinvara og Newtons, senest) i et fors?g p? at finde den rigtige sko til mig. Undervejs l?rte jeg, at for mig den st?rste hindring var den h?vede h?l, som de fleste l?besko ser ud til Nike Air Max Classic BW Mens at have. At slippe af med en stor h?l tillod mig at begynde at l?be i en mere naturlig barfodlignende form. Selvom A4'erne har en meget lignende h?l / forfodedifferentiale Nike Air Max 270 Damen Rosatil Kinvaras, (4 mm), er lidt t?ttere p? jorden og har lidt mindre d?mpning, men det virker bare cushy nok til at v?re meget behagelig. Sammenlignet med Kinvaras, tror jeg, at disse m?ske er et bedre valg for nogen, der virkelig pr?ver at l?be mere forfoden og virkelig f?le jorden til at f? feedback og forblive p? toppen af ??deres form. Men jeg havde enorme holdbarhedsproblemer med denne sko. Jeg har elsket Sauconons A-serie, men jeg tror, ??de gjorde en stor fejltagelse p? yders?len p? A4. Indr?mmet, min fodspor er ikke perfekt, men jeg synes ikke, den er grusom. Jeg lander p? ydersiden af ??min fod og ruller indad, som jeg tror, ??de fleste g?r. Efter 65 miles Adidas Superstar Femme havde jeg revet trekantens yders?l i ydersiden af ??midtfoden af ??og l?b 80 miles p? rent mellems?lsskum. Jeg ved, at dette er lejligheder, men jeg forventede mere end 80Nike Air Max 95 Femme>  miles ud af dem. Jeg vil gerne se, hvordan h?len ser ud p? billedet ovenfor. Jeg har ogs? v?ret en smule skuffet over yders?len p? et par fastwitch 4s. Min forfod er n?sten v?k, og h?len ser ny ud. Jeg er ikke sikker p? den afstand, jeg har lagt p? dem, men jeg roterer sko, og de varede betydeligt mindre tid end andre. Jeg har ogs? b?ret Sauconons A2'er, som jeg ikke betragtede som s?rlig langvarige, men i betragtning af pris / v?gt / komfort ville jeg have k?bt dem igen. Jeg t?nkte / t?nkte p? disse sko, men jeg kan undg? dem.
Posted 08 Oct 2019

Reply to Topic