this new generation is RUDE

1223 views 37 replies
Reply to Topic
IMAN

Age: 122
Total Posts: 443
Points: 0

Location:
Canada, Canada
how many of u agree with me??
Posted 07 Nov 2003

sweetie says
yupppss.. they r.. esp if u r living in europe/america.. youngersters dont even talk properly.

Posted 07 Nov 2003

~Fragi~ says
sweetie said:

yupppss.. they r.. esp if u r living in europe/america.. youngersters dont even talk properly.




sahi kaha aunty ji apney
Posted 07 Nov 2003

jani420 says
Rat Rat shoooo sad na
Posted 08 Nov 2003

Bijli says
tru
Posted 08 Nov 2003

but not the same case here in pak most of them r still better
Posted 08 Nov 2003

~Fragi~ says
yeah in pak


we r still shareef

Posted 08 Nov 2003

it depends on tarbiyat n mahole
Posted 08 Nov 2003

~Fragi~ says
queen victoria said:

it depends on tarbiyat n mahole



quite rite
Posted 08 Nov 2003

It all depends on, how the parents teach their child in his/her child hood.
Posted 08 Nov 2003

fattygirl says
yea...
i think i got da good tarbiyat then,
lol
compared to da kids ova here! rude manhoos loug
newayzzzzzzzzzz
i think i kinda blend in cuz i got some evil in me too
Posted 08 Nov 2003

BadShahJi says
EHEH??

WHOS SEZ THE NEW GENERATION IS RUDE?
I TOTALLY DISAGREE
Posted 08 Nov 2003

BadShahJi says
MAn

get real fattoo gurl!
Posted 08 Nov 2003

fattygirl says
i m not fat...
Posted 09 Nov 2003

sanam411 says
actually yeah i agree....new generation is rude...and well it all depends on the mahool and tarbiyaat ur parents or family members give u!...so yes i agree
Posted 09 Nov 2003

fattygirl says
i think TV affects us da most!
me being a tv addicted ass, i try to copy da JACKASS show on MTV or dance like da Nelly's new video..lol
yea TV is NOT GOOD!
Posted 09 Nov 2003

good comments :)
Posted 10 Nov 2003

Rain Man says
First of all it don't depend on parents, wat they taught u n stuff...cuz when u grow up KIDS u aint KIDS no more...so its not ur parents job no more to tell u wat's wrong n wat's not...so don't blame them parents...if u dont' have good manners or u act rude...itz all up to u, btw...be rude to the ones u don't know...n be cool with ones u know... thatz my rule...

Peace Out!!!
Posted 10 Nov 2003

we r in peace yaar
Posted 10 Nov 2003

fattygirl says
i guess da kinda people u hang out wid, has to reflect on how u behave
definetly!
i can give u some real good and bad examples but i m hungry again
laterz
Posted 10 Nov 2003

Jiya_k says
HMM...WELL NOT EVERYWHERE...DEPEND KARTA HAI HOW THEIR PARENTS TREAT THEIR YOUNGSTERZ..!!!
Posted 10 Nov 2003

kabhi kabhi ghar kay achhay mahol aur tarbiat k bawajood new gen bigar jati hai bcz oon ki company achhi nahin hoti Friendz bigarnay aur bananay donon main important hotay hain

kabhi kabhi ander ki frustrations bhi rude bana daiti hain
Posted 10 Nov 2003

fattygirl says
my freakin influence is TV!
daz it
topic closed.
!
Posted 11 Nov 2003

jani420 says
ok ok
Posted 11 Nov 2003

fattygirl says
u guyz should chek out americandesiz.com
it is anotha forum
but i dun go there though...
peace peaceeeeeeeeeeee
Posted 11 Nov 2003

jani420 says
Posted 11 Nov 2003

Posted 11 Nov 2003

cutefriend says
Posted 11 Nov 2003

don't be ... cute and queen .... :) be happy ...

well jab dil karay ga we'll go there :) kiun fattyal :)
Posted 12 Nov 2003

main to jani dada ko sotay huy daikh rahi thi
Posted 13 Nov 2003

Bijli says
jani bahi sootay bohet hay hay na queen?
Posted 13 Nov 2003

Reply to Topic
Copyright ©2022 Janubaba.com - All Rights Reserved.- .009