dat niet nodig

681 views 4 replies
Reply to Topic
lixiaoyao1994

Age: 2023
Total Posts: 0
Points: 10

Location:
,
Sinds ik deze uitdaging aan de hand had gekregen, kon ik mijn bankbalans bedanken. Dit is mijn derde jaar in de VAE, en mijn financi?n en  besparingen zijn eindelijk in orde. Daarom heb ik besloten om al het geld te gebruiken dat ik normaal gesproken zou besteden aan winkelen, en ik zou het Nike Air Max 90 Damen gebruiken om in plaats daarvan te reizen. Ik wilde met andere mensen omgaan en ze laten zien hoeveel verschil Fairtrade kleren hebben op het leven van werknemers. Zo contacteerde ik The Visible Factory, gelegen in Dharamsala, aan de voet van de Indiase Himalaya. Ik vroeg of Adidas NMD Femme Rouge ik kon komen en het werk zien dat ze doen en ze waren het eens. Dus, ik reisde voor het eerst naar India en dat was echt cool.Nike Air Max Zero Womens  Ik heb een paar dagen doorgebracht in de fabrieken, de medewerkers leren kennen en ze interviewde voor mijn blog. Er waren een aantal mooie mensen daar die me hielpen door te vertalen wat de andere inwoners zeggen.
Het verschil in het werken in een Fairtrade fabriek in tegenstelling tot een zweetwinkel was geweldig. De arbeidsomstandigheden zijn geweldig, de mensen worden redelijk betaald, ze krijgen promoties en hebben loopbaanontwikkeling. Op de tweede nacht bleef ik eigenlijk in een huis van de werker, samen met zijn ouders, vrouw en twee kinderen. De levens die deze mensen leiden zijn zo verschillend van degenen die we hier hebben, en ik kan de dingen die we vanzelfsprekend aanvaarden, niet geloven - zoals een functionele badkamer. De kinderen waren Adidas Stan Smith Dames     zo blij - ze wilden geen Adidas NMD Mujervideospelletjes of iets anders, ze waren tevreden om met me te praten of mijn haar te vlechten. Ze hadden zo weinig, en ze waren zo blij met alles. Het was een vernederende ervaring. Toen ik terug kwam, werd ik ontslagen van ongeveer 200 kledingstukken. Ik kende een dag op mijn kledingkast en ik realiseerde me dat ik dat niet nodig had om me gelukkig te maken. Sommige van deze kleding worden gedoneerd aan liefdadigheid, anderen, opgeruimd. Ik verkoop ook dingen via Shedd en My Ex Wardrobe.
Ik ben eigenlijk net terug van mijn tweede reis die in Ghana was. Ik ging daar om te communiceren met de vrouwen achter Global Mamas, die handgemaakte producten verkoopt en het leven van vrouwen in de regio verbetert. Dat was op een andere manier Adidas ZX Flux Femme levensveranderend. Ik realiseerde me dat wanneer u Fairtrade kleren koopt, het gaat naar het levensonderhoud van iemand, de toekomst van iemand. Het kan een kind door de Adidas NMD Femme school zetten. Ik heb mijn reis gedocumenteerd via mijn YouTube-kanaal. Ik geloof dat of je blogt over make-up of dieren of eten of fotografie, als je een volgende hebt, is het belangrijk om te praten over kwesties die van belang zijn. Iedereen heeft iets waarover ze omgeeft, of het nu gaat om dierenwreedheid of vluchtelingen, en ik denk dat bloggers hun populariteit kunnen gebruiken om over deze kwesties te praten. Mis Nike Air Max 90 Womens me niet verkeerd - ik hou van mode bloggers. Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose Er zijn hier een aantal goede. Maar als iedereen over hetzelfde gaat bloggen, zal er niets veranderen.
Ik geloof dat iedereen altijd meer kan doen. Ik heb nooit de term 'influencer' verzorgd. Ik zou liever de gedachten van mensen veroorzaken. Ik zou liever inspireren dan invloed.
Posted 04 Jul 2017

Reply to Topic