Topic: Eid mubarake

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
sweetie said:

slik chik said:

I HOPE ZEETV SHOWS IT, CUZ THATS THE ONLY ASIAN CHANNEL I HAVE!





same here.. they did show paki movie on choti eid and that was nice

YEAH IT WAS A NICE EFFORT ON THERE PART BUT U CANT BLAME THEM IF THE PAKI MOVIE WAS SOO BLODDY CRAP! LOLZ!
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
HEIN.......ITNI JULDI WOH NEWS BHI AAGAYEE HAI! IS IT WAT IM THINKIN SWEETS?
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
madmax said:

woh boolay to kon sweetie hmmmmmmmmm woh kissy say naraz hay koyi us ko pm karta hay and it pises her
and jo us ko pm karta hai us ko mazza attay hay

YAAR MADDY, KYUN USS KO TUNG KERTAY HO?
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
madmax said:

me too dont want a smaller fight then me going to buy a bazooka for tommrow fight ok then get ur self ready for tommorow fight

OKIES, ME READY, I GOT MASELF SEVERAL DOZEN OF BOMBS AND ALL, A DOZEN OF KLASHINKOVES AND A BUNCH OF BAZOOKAS, AND NOT TO FORGET, [email protected] ASWELL ANS ALOT MORE! BASICALLY, I RAIDED THE THE ISRAELI ARMY, LOLZ, I STOLLE ALL THERE WEAPONS! MUAHAHAHAHAH, NOW THEY CAN GO N FIGHT BY THROWIN STONES AT PPL !LOLZ, HAHAHAHAHAAHAHHA!
MADDY, UR A GONNER DUDE!
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
I KNOW U WAS! CUZ I AM MAHA!
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
EWWW, WAT IS THAT TARRED THING!
SALU ALL DA WAY!
THATS JUSS GROSS! I DUNO HOW HE THINKS HE LOOKS GREAT?!
EEEEWWWWWWW BIG TIME!
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
MrDeath said:

da avatar which ya first come up wid.. da.. chinesse girl..

ummmm.......okies, will see wat i can do!
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
PowerCurve said:

I know that...U dident target anyone...

first time u dident answered to me in ...lol

Slikchik was that kalashinkov licensed??

i have no idea, it was ma uncles, i was only interested in havin a go at it, not the legality of the thing! hehehehehe!
Posted 29 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
LMAO, HAHAHAHAHAH, KISS NUMBER KA CHUSHMAA PEHENTAA HAI APP KA CUZIN?
LOLZ!
MAYBE HE WAS JUS PULLING UR LEG YAAR!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
SURE DATS WAT U GUYS THINK!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
madmax said:

ok slick if no one is interested to have a fight wid u i am here

get ready for it

r u reaadddyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

SURE , BUT TOMOROW, CUZ IL ONLY BE AROUND FO 15 MINS MAX, I DONT WANT A SMALL FIGHT, I WAN A BIG ONE SO IT HAS TO BE TOMOROW!
IN THE MEAN WHILE, IL GET MA KLASHINKOVE ASWELL!
HEHEHEHEHE!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
PowerCurve said:

Thats what i thought too...U got it from whom.. lol

ITS NATURAL DUDE, ITS IN ME!
Posted 28 Jan 2004

Topic: shikar#2 mani

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
THATS EXACTLY WAT HE NEDS TO DO!
HES JUS LOOKIN FO SUMONE TO FIGHT WITH!
KIDDO, JUS TELL HIM TO STAY AWAY FROM ME!
OK?
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
n where is sweetie these days!
OYE SWEETIE, CUM BACK, THIS PLACE IS SLOWLY DYIN, I THINK ILL BE LEAVIN JB SOON IF THINGS R GOIN THE SAME WAY! YUP, I WILL BE!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
yup, dats wat i sed, cept me, cuz i have a damn good reason for bein pissed off dats wat!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
PowerCurve said:

I have got a Kalashinkov too(new one)..Not that much sound BUT quite LOUD...

Slikchik Y u shot a fired on that specific thing u mentioned earlier...seems u r not a chik..lol

dude, i am a chik, n who sed u have to be a guy to have a go at it!

i just shot it in the air, didnt target anything tho!
Posted 28 Jan 2004

Topic: shikar#2 mani

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
PowerCurve said:

ffm are u able to Control that chik or not??

Control him/her Ok...

i dont want any fight with anyone but chik is Inviting me..But i wont cz i know what my status Is...:P

Chik Control urself OK...

listen here dude, ur the one who needs to control cuz ur the one who started butting in, not me!
im not lookin fo a fight either, i replied u exactly the same way i shud have! n dats dat!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
NO TUTH DUDE, NOT FO ME! MONEY DONT HOLD A MAJOR PART IN MA LIFE, N AS IT IS, I DONT LIKE THE IDEA OF BEING DEPENDANT ON MA MANS MONEY, CUZ SELF EARND MONEY IS WAT SATISFYS ME!

AINT NOTHIN MORE WORSE THAN PURPOSELY DEPENDING ON SUMONE TO FEED U!
EMPHASISING ON PURPOSELY!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
THEN GO TO WHERE U CAME FROM.................HELL!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
YUP, AGREED, IT IS!
CUZ FIRST U GET FRIENDLY, THEN U GET LOVEY DOVEY! LOLZ!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
NFAKFan said:

4 someone whose as 'hated' as saima, she sure gets alot of attention here on JB, by those who seem 2 despise her. lol. great stuff!!

U EITHER TALK BOUT THOSE U LOVE OR U DESPISE NFAK DUDE, U LOVE HER, SO U TALK BOUT HER, WE DESPISE HER, SO WE DISS HER!
FAIR BALANCE!
Posted 28 Jan 2004

Topic: Eid mubarake

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
I HOPE ZEETV SHOWS IT, CUZ THATS THE ONLY ASIAN CHANNEL I HAVE!
Posted 28 Jan 2004

Topic: shikar#2 mani

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
I KNOW U AINT, N I KNOW THE WAY HE IS, BUT HE AINT THAT BAD THAT U HAVE TO BLOCK HIM, IT WAS JUS SARCASTIC JOKES N ALL!
THATS IT DUDE!
N MANI WAS ANGEL, THERE WAS NO OTHER ANGEL AROUND HERE SO I KNO WWELL WHO U WAS TALKIN BOUT RITE!
AND I WAS JUS MAIKIN A POINT BOUT FLAWLESS AND MANI, I AINT ACCUSSING U, JUS THOUGHT U MIGHT THINK THEY R BF N GF BUT THATS NOT THE CASE! BUT WAT ABOUT THEM?
WAT WHERE U TRYIN TO SAY ABOUT THEM IN THE FIRST PLACE DUDE?
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
OH OKIES, LOADS OF MA UNCLES IN PAK HAVE KLASHINKOVES!
KEWL THEY R, HE WAS CLEANIN IT ONES AND HE SHOWED IT TO ME! I EVEN HAD A GO AT IT!
BUT CUDNT HEAR ANYTHING AFTER I FIRED IT FOR ABOUT AN HOUR! TOO LOUD MAN, TOO LOUD!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
OOOOOOOOH, DATS A LOW BLOW DUDE!

BUT THING IS, ITS CULTURE AND SUITABILITY TO THE WESTERNERS, THATS WAT THEY R AFTER, THEY DONT CARE BOUT NOTHIN ELSE, LETS NOT BLOW THIS OUTA PROPORTIONS!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
PowerCurve said:

Slickchik was mani using the lingo as u r using with Me and others...if yes then i am happy that he was blocked..

YEAH, BUT SEE, ITS LIL N SENSITIVE NEWCOMERS LIKE URSELF THAT SEEM TO TAKE EVERYTHING AT HEART WHO COMPLAIN BOUT IT!
WE ALL USED TO TALK FREELY BEFORE N RARELY ANYBODY HAD DIFFERENCES WITH ONE ANOTHER, BUT WE STARTED GETIN LIL KIDS IN HERE, HTEY STARTED WINGING!
SO, THE PROBLEM WASNT ME OR HIM OR THE OLDER MEMBERS, ITS THE NEW ONES WHO R PRETENDING TO BE ALL GOODY TWO SHOES N ALL!
N BTW, IF U CANT TAKE A HUMOUROUS SIDE OF A CONVERSATION THEN THE FAULT IS WITH U, NOT ME!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
OYE CHUP KER UNCLE JI, IM THE ONE WHOS GONA HAVE A BORING EID ONCE AGAIN CUZ ILL BE IN UNI AND WIL PROB ONLY GET TO GO HOME IN THE EVENING N ALL, CUZ ILL HAVE TO TAKE THE TRAIN N ITS GONA BE LIKE 6 PM BY THE TIME I GET THERE!
I HATE TRAVELING SO OFTEN MAN!
UL BE IN PAK HAVIN A GOOD OL TIME!
WITH MITHAI, LOVELY FOOD, FAMILY, FRIENDS, EIDY, NEW CLOTHES N ALL!
IM JEALOUS MAN!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
I ALREADY HAVE IT!
Posted 28 Jan 2004

Topic: shikar#2 mani

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
HAHAHAH, DUDE, UR THE ONE WHO NEEDS TO GET A LIFE, CUZ UR DA ONE GETTIN IN DA MIDDLE OF OTHRS DISCUSSIONS SAYIN TOTALLY SENSLESS THINGS!
SO UR THE ONE WHO NEED TO GET A BRETHER AND SAY OUT OF THE DISCUSSION WHEN U CANT MAKE HEADS OR TAILS OF WATS GOIN ON!
N AS FO MESSIN WITH U, LOLZ,,,,,,,,,,,................VERY BIG LOLZ!
Posted 28 Jan 2004

slik chik

Age: 122
6887 days old here
Total Posts: 2359
Points: 0

Location:
,
HHEHEHEHE, NOTHIN MUCH DUDE, JUSS ARGUEING WITH KIDDO, DATS WAT MASELF N MADDY SEEM TO BE DOIN THESE DAYS!
WAT BOUT U?
BTW, WHERE R YA FROM?
Posted 28 Jan 2004