Guess....film

33823 views 492 replies
Reply to Topic
subha

Age: 124
Total Posts: 5274
Points: 0

Location:
Costa Rica, Costa Rica
           Wich films pic is this...
Posted 06 Dec 2003

IMAN says
waitin

subha
Posted 22 Dec 2003

IMAN says
london_ki_hoor said:

shahrukh khan said:

jiya_k said:

whose eyes ?



Amrita arora



DIYA MIRZA



it is Amrita arora...hoor some of ur anserws r really stupid
Posted 22 Dec 2003

subha says
ok soo answer ta (kunwara)
               
Posted 22 Dec 2003

IMAN says
subha said:

ok soo answer ta (kunwara)
                    



GADAR IMAN37977.8649189815
Posted 22 Dec 2003

IMAN said:

london_ki_hoor said:

shahrukh khan said:

jiya_k said:

whose eyes ?



Amrita arora



DIYA MIRZA



it is Amrita arora...hoor some of ur anserws r really stupid


IMAN i think dere's no stupidity in dis..london_ki_hoor37978.0522916667
Posted 23 Dec 2003

aSiMa says
iman i think you should say dumb answers
becuz to sunny's eyes hoor says jimmy..llol
and to amrita's eyes diya mirza where are you getting
this crap from do u even know them
Posted 23 Dec 2003

Jiya_k says
eyes amrita arora ki hain....aur hmmmm Amisha i think thats kaho na pyar hai yeh phir Gadar..
Posted 23 Dec 2003

IMAN says
jiya_k said:

eyes amrita arora ki hain....aur hmmmm Amisha i think thats kaho na pyar hai yeh phir Gadar..



ITS GADAR yaar kya hogaya hai..amisha wasen't like this in knph
Posted 23 Dec 2003

Jiya_k says
OK OK...!!!!
Posted 23 Dec 2003

Jiya_k says
Posted 23 Dec 2003

IMAN says
Aitabaar
Posted 23 Dec 2003

IMAN says
jiya_k said:

OK OK...!!!!



lol..okay
Posted 23 Dec 2003

subha says

IMAAN

15 IMAN
4 SK
4 HOOR
2 GUJJAR
1 FFM
Posted 23 Dec 2003

BUS ITNA SA KHWAB HAE?
Posted 24 Dec 2003

subha says

HOOR

15 IMAAN
5 HOOR
4 SK
2 GUJJAR
1 FFM
Posted 24 Dec 2003

Jiya_k says
DUM !!!
Posted 24 Dec 2003

Jiya_k says
hey SUbha..mainey bhi tu kitney answers diye hain..where is my ?!?!
Posted 24 Dec 2003

IMAN says
new ques..plz
Posted 24 Dec 2003

Jiya_k says
Posted 24 Dec 2003

subha says
iman 15
hoor 5
sk 4
gujjar 2
ffm 1
jiya 1

jiya aap k star hmmmmm
aap ne answer to diye laikan imaan k answer k bad is liye
star iman ko mile ya kisi aur ko aap pechle page dekh sakti hain
khair to aaj se main yeh topic chor rahi hoon kiyoon k main jb ko itna waqt nahi de sakon gi is liye Iman ya pir jiya aap koi bi host ho sakta hay ok

subha37982.2863194444
Posted 24 Dec 2003

IMAN says
nope i can't be the host....maybe jiya?
Posted 25 Dec 2003

Jiya_k says
is it necesarry to be host ?!? ye Star wagera dena zaroori tu nahi hai..just guess wuts the movie is..tahts fun...
Posted 27 Dec 2003

Jiya_k says
guESS !!!!
Posted 27 Dec 2003

Jiya_k says
movie name ?!?!?

Posted 27 Dec 2003

jiya_k said:

movie name ?!?!?



OH YEAH ITS NEW MOVIE....PAAP
Posted 27 Dec 2003

jiya_k said:



Munna Bhai M b b s
Posted 28 Dec 2003

jiya_k said:

guESS !!!!



Hum Tumhare Hain Sanam
Posted 28 Dec 2003

Jiya_k says
Movie name !



...hEy..am i the only one now who is interested in this topic ?? nobody posts anything anymoree !!!
Posted 29 Dec 2003

jiya_k said:

Movie name !



...hEy..am i the only one now who is interested in this topic ?? nobody posts anything anymoree !!!




oh FUN2SHH
Posted 29 Dec 2003

Jiya_k says
Movie Name? ?

Posted 29 Dec 2003

Reply to Topic