HOW DARE U DENMARK & EUROPE:@:@

11844 views 198 replies
Reply to Topic
Queen of jb

Total Posts: 5695

TUM PAR MAIN LAKH JAN SAY QURBAN YA "RASOOL'(S.A.W)
        HUSSAIN ZINDABAD ....i m proud to be muslim

Protests have spread across the Muslim world over the publication in Europe of cartoons of the Prophet Muhammad.
,Shame on u DENMARK and EUROPE!
Denmark showed that how much europe hate muslims and how much religion Islam irritates them....by publishing a cartoon against ISLAM shows how childishly these western people act when they cannot harm muslims with their weapons......but dont worry hamas is in the power now in the west bank and although israel stop the funds of palistinians , saudi arabia and qatar are providing $10 million and iran is ready to rumble the chocolate cream forces of america and nato.....and now i would like to ask those muslims and the people around this community that! did any muslim ever made any idiotic cartoons of jewish religion or christianity? the answer is NO!......because by wearing less cloths and shving ur face or dancing in clubs and drinking alchohal doesnt makes u modern or educated it is ur broad thinking which makes u modern not drinking alchohal since it makes u hyper......After the bombing in the Britain there have been more than 1500 attacks on muslims and mosques.....but can any one give me the evidence here of when USA attacked iraq and afghanistan how many people in pakistan, iran,jordan,syria...attacked christians or jews in these countries.......here is the link to he website where u can get the full explanation of cartoon made by these bully westerners against islam........

In Indonesia, protesters pelted the lobby of the Danish embassy with eggs and burnt Denmark's flag in the street.

Effigies of the prime minister of Denmark - where the cartoons were first published - were burnt in Pakistan        &nbs p;    

The caricatures have aroused strong emotions because Islamic tradition bans depictions of the Prophet or Allah.
Posted 04 Feb 2006

ONLYARBAB says
in france a court has cancelled the appeal of some muslim groups in which they demands for not posting this type of things again
Posted 10 Feb 2006

ONLYARBAB says
ALL the muslims have to take some urgent steps
Posted 10 Feb 2006

ONLYARBAB says
Shahenshah said:

ONLYARBAB said:

what the hell they are doing NAUZUBILLAH

forgive me for posting the pics my friend, but i am sure most of us have seen pics like these before...

bazi bhai may nay sirf aik dekha tha
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
app pak mae rehtay ho es liye

in europe es kisam ke cartoons..pics of God and stuff...newspapers mae aam ati rehti hain as comin
Posted 10 Feb 2006

Shahenshah said:

above were the few example of cartoons of different prophets...why do we let this happen? don;t we believe in them too? and God? selective islam?

NAUZO-BILLAH.....TUBA

do u know that ......ye AQIDA KAY KHUDA WADAHO LA SHARIK HAI NON MUSLIMS LIKE CHRISTAN MAIN BHI MOJOD HAI .......wo bhi aik KHUDA par believe kartay hain .........ab agar wo KHUDA ka mazak uratay hain it MEANS THEY R MAKING FUN OF there own self.....

AIk HINDO SAY POCHA GIYA APP KIS SAY DUA MANG RAHAY HAIN HE REPLYED THAT BAGWAN SAY.....USSAY KAHA BAGWAN CAN NOT SEE U EVEN CAN NOTHEAR U ........THEN HESAID NEELI CHATRI WALAY SAY...... asal main wo mazak uratay hain tu wo bhi apna urta hain.
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
ye movie bani thee....app logoon ne suna ho ga name es ka....es mae ye jo pic apko nazar a rahi hae....yeh hazrat hamza (RA) ko dikhaya gya hae....kiya mulims ke liye ye kabil-e-kabool hae k suhaba karam ko es tarah dikhaya jae? koi protest hoa thaa?

Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

Shahenshah said:

above were the few example of cartoons of different prophets...why do we let this happen? don;t we believe in them too? and God? selective islam?

NAUZO-BILLAH.....TUBA

do u know that ......ye AQIDA KAY KHUDA WADAHO LA SHARIK HAI NON MUSLIMS LIKE CHRISTAN MAIN BHI MOJOD HAI .......wo bhi aik KHUDA par believe kartay hain .........ab agar wo KHUDA ka mazak uratay hain it MEANS THEY R MAKING FUN OF there own self.....

magar problem ye hae k wo khuda hamara bhi khuda hae..aur agar wo apne khuda ka mazak uratay hian to wo hamara bhi khuda hae...do we let them make fun of our God?
Posted 10 Feb 2006

ONLYARBAB says
as i can say muslims have to take some urgent steps
Posted 10 Feb 2006

yehi tu masla hai yeh nahi chahtay muslims aik hoon
Posted 10 Feb 2006

it's very shame full aur app ko bhi ye pic post nahi karni chaiye thee......

iss tarhan tu aur bhi bohat si cheezon say roka giya hai .......like pic na ban wao movie na ban wao.................BUT

baat jab RAHMAT-E- DO ALLAM HAZRAT MUHAMMAD (S.A.W)ki atti hai jin ki waja say duniya banni tu baat aur hotti hai MERE AQA KA MOKABILA KOI HASSTI NAHI KAR SAKTI.

gusatakh e rasool (SALALLAH HOALAI WASALAM) is wajibul qatal .

If you are a true muslim and have read about it. You must know that Islam is a balanced Deen. Tolerance is one way out in case when the other party realizes that he/she has done something wrong......

yes we are no one to kill anybody but when there is a case like this I think he should killed once, twice, thrice and so on.......
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
shahrukh khan said:

yehi tu masla hai yeh nahi chahtay muslims aik hoon

question es..kiya muslims chahte hain k wo ek hoon? muslims killing muslims>>>>

http://www.newsmax.com/archives/articles/2005/12/13/115338.s html

http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qn4158/is_20050418 /ai_n13619508
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

it's very shame full aur app ko bhi ye pic post nahi karni chaiye thee......

pic post kernay ka maqsad awareness paida kerna thaa k kiya ho raha hae...
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

baat jab RAHMAT-E- DO ALLAM HAZRAT MUHAMMAD (S.A.W)ki atti hai jin ki waja say duniya banni tu baat aur hotti hai MERE AQA KA MOKABILA KOI HASSTI NAHI KAR SAKTI.

tsk tsk tsk... es ka matlab hamaray samnay dosray prophets ka mazaq uraya jae..koi baat nahi? do we not believe in all the prophets? yes holy prophet was the sardar of all prophets...but do we let other prophets get insulted by cartoons and jab baat holy prophet ke ho to start protesting? selective islam isn;t it?

and if we r true muslims then we should know k all prophets ke izzat hum ko kerni chahye...not only our own prophet (PBUH)...all of them...

last but not least..yes wajab-ul-qatal hae...per question hae...katal keray ga kon? saza de ga kon? kon hae jo denmark ka visa lagya ker jae aur katal keray? all we say he..he should be..he should be...per amal kon ker raha hae? salman rushdi was suppose to be killed...kisi ne katal kiya us ko? abhi tak ghoom raha hae...see..we muslims r weak..can do nothing
Posted 10 Feb 2006

yahudi khud kar rahe hain
Posted 10 Feb 2006

Every religion should be respected,what europe and
specially denmark has done to our religion cant be forgive,i totally support this petition and pray that Allah will help us through these tough times.

Muslims need unity among them and to remember the preaching of our Holy Prophet Muhammad PBUH. Untill its
become too late.
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says

islam - the peaceful religion
Posted 10 Feb 2006

Shahenshah said:

Queen of jb said:

tsk tsk tsk... es ka matlab hamaray samnay dosray prophets ka mazaq uraya jae..koi baat nahi? do we not believe in all the prophets? yes holy prophet was the sardar of all prophets...but do we let other prophets get insulted by cartoons and jab baat holy prophet ke ho to start protesting? selective islam isn;t it?

and if we r true muslims then we should know k all prophets ke izzat hum ko kerni chahye...not only our own prophet (PBUH)...all of them...

last but not least..yes wajab-ul-qatal hae...per question hae...katal keray ga kon? saza de ga kon? kon hae jo denmark ka visa lagya ker jae aur katal keray? all we say he..he should be..he should be...per amal kon ker raha hae? salman rushdi was suppose to be killed...kisi ne katal kiya us ko? abhi tak ghoom raha hae...see..we muslims r weak..can do nothing

JUST WAIT MR AND U WILL SEE WHAT MUSLIM CAN DO FOR HIS RELIGION .........but iman ki akhri alamet yeh hay k burai ko dil sey hi bura samhjo kam az kam

kuch muslims ki wajah se hi aaj hum ghulam bann kar reh gaye hein aur unnki himmat bante hain jo aise karte hein .
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

Shahenshah said:

Queen of jb said:

JUST WAIT MR AND U WILL SEE WHAT MUSLIM CAN DO FOR HIS RELIGION .........but iman ki akhri alamet yeh hay k burai ko dil sey hi bura samhjo kam az kam

APP jaise muslims ki wajah se hi aaj hum ghulam bann kar reh gaye hein aur tum jaise logon hi unnki himmat bante ho jo aise karte hein .

refrain from attacking me personaly or i will report u to moderator..thank u
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

but iman ki akhri alamet yeh hay k burai ko dil sey hi bura samhjo kam az kam

mae to baar baar ker raha hoon k what happened is bad..mae ne ek baar bhi kaha k ye a cha hoa hae? go read my replys again...
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

[
APP jaise muslims ki wajah se hi aaj hum ghulam bann kar reh gaye hein aur tum jaise logon hi unnki himmat bante ho jo aise karte hein .

and some muslims...r just being selective jab hamaray rasool (PBUH) ke baat aye to bandook nikal le..warna Allah aur dosray nabiyoon ko jo marzi joke keroo..hum ko kiya right? ye islam hae apka? esee waja se islam ka naam badnam kiya hoa hae.... selective islam? to sorry..mera esa nahi hae..i condemn this cartoon and all others regarding God and other prophets...

ye islam hae apka?

Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

JUST WAIT MR AND U WILL SEE WHAT MUSLIM CAN DO FOR HIS RELIGION .........

i am waiting...and u also wait...dekhtay hain kon kiya kerta hae how long u want me to wait? 10-20 years?
Posted 10 Feb 2006

Shahenshah said:

Queen of jb said:

[

and some muslims...r just being selective jab hamaray rasool (PBUH) ke baat aye to bandook nikal le..warna Allah aur dosray nabiyoon ko jo marzi joke keroo..hum ko kiya right? ye islam hae apka? esee waja se islam ka naam badnam kiya hoa hae.... selective islam? to sorry..mera esa nahi hae..i condemn this cartoon and all others regarding God and other prophets...

ye islam hae apka?

to kya tumhari baaton ko sunte rahein aur Shariyaat ko chor dein hum apni!!! n SHaHENSHAH aap Agha Khani hai?.. so usska to concept hi alag hai...aur ussko koi farq nahi parta k koi hamare Nabi ki shaan mein ghustaakhi karrey ya nahi.....
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

Shahenshah said:

Queen of jb said:

[

ye islam hae apka?

to kya tumhari baaton ko sunte rahein aur Shariyaat ko chor dein hum apni!!! n SHaHENSHAH to Agha Khani hai.. so usska to concept hi alag hai.....

agha khani kiya hota hae? i dunno bout that...but since u have no answers to my questions to ye naya shosha choor diya...

neways..no meri baat sun ker shariyyat ko na choroo...per mujhay ye batao..itna jo tum uchal rahi ho...kabhi jesus ke cartoons ka God ke cartoons dekh ker bhi protests kiye hian? kiya wo gher hain? Khuda aur jesus hamara nahi hae? answer this...Khuda ke aur jesus ke pics dekh ker khoon nahi khola? agar khola thaa to protest kiyoon nahi kiya muslims ne? ye kasee shareeyat bana le hae muslims ne khud se he....kabhi quran aur sunnat ka ghoor se read kerna..har nabi ke izzat hum per farz hae
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

aur ussko koi farq nahi parta k koi hamare Nabi ki shaan mein ghustaakhi karrey ya nahi.....

mujhay faraq parta hae aur esee liye mujhay gussa bhi hae k esa kiyoon hoa cuz ye hamaray nabi ke shaan mae gustakhi hae....but that;s all i can do..mere hath mae aur kuch nahi hae....

but tum jo itna uchal rahi ho to tum batao...agar tumhain koi faraq para hae to what have u done? u killed those ppl? u arrange for them to be killed? did u do something pratically other then maybe banning danish products? if not then u r doing samethng as me..condenming the action...in that case why r u arguing with me?
Posted 10 Feb 2006

Shahenshah said:

Queen of jb said:

Shahenshah said:

Queen of jb said:

[

ye islam hae apka?

to kya tumhari baaton ko sunte rahein aur Shariyaat ko chor dein hum apni!!! n SHaHENSHAH to Agha Khani hai.. so usska to concept hi alag hai.....

agha khani kiya hota hae? i dunno bout that...but since u have no answers to my questions to ye naya shosha choor diya...

neways..no meri baat sun ker shariyyat ko na choroo...per mujhay ye batao..itna jo tum uchal rahi ho...kabhi jesus ke cartoons ka God ke cartoons dekh ker bhi protests kiye hian? kiya wo gher hain? Khuda aur jesus hamara nahi hae? answer this...Khuda ke aur jesus ke pics dekh ker khoon nahi khola? agar khola thaa to protest kiyoon nahi kiya muslims ne? ye kasee shareeyat bana le hae muslims ne khud se he....kabhi quran aur sunnat ka ghoor se read kerna..har nabi ke izzat hum per farz hae

haan har nabbi ki ezzat hum par farz hai......mujhay bata rahay ho app..... i know very well

HELLO MR BEHAVE I M SITTING ON CHAIR UCHAL NAHI RAHI.................

don't fight araam say baat karo ...

AUR AGAR UCHAL BHI RAHI HON TU BAKI MUSLIM KI TARHAN NAHI HON MAZAY SAY PILLO MAIN MOH DAY KAR SOO RAHAY HAIN........

APNAY SHIRT MAIN MOH DAL KAR DEKHO APP NAY KIYA KIA HAI ABHI TAK SIWAI CRITISIZE KARNAY KAY BATAO.....?

haan school main kabhi behas hotti thee tab zaror kiya hai ......

Posted 10 Feb 2006

cutefriend says
Queen of jb said:

kuch muslims ki wajah se hi aaj hum ghulam bann kar reh gaye hein aur unnki himmat bante hain jo aise karte hein .

ap sirf aur muslims ko hi kyon zimedar thera rahi hooo

baat yeh hai ke ham apnye ap ko bhi dekhyen ke kiya kharab hia aur ham main koi na koi kahin na kahin kharabi hai
jis ka woh fayeda utah rahye hain
is liye pehlye apnye ap ko bhi sahi kerna chaye

and khud jahan tak ho sakye is ke against jitna ho sakye kam kerna chaye
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

APNAY SHIRT MAIN MOH DAL KAR DEKHO APP NAY KIYA KIA HAI ABHI TAK SIWAI CRITISIZE KARNAY KAY BATAO.....?

burai ko criticise nahi keroon to aur kiya karoon

and i want to ask......u r ok with cartoons of jesus and god?

Posted 10 Feb 2006

cutefriend said:

Queen of jb said:

baat yeh hai ke ham apnye ap ko bhi dekhyen ke kiya kharab hia aur ham main koi na koi kahin na kahin kharabi hai

ADHI BAAT pakar karbolrahay ho pori baat read karo itni dair say MR SHAHENSHA muslims ko blame kar rahay hain wo read nahi kiya ?
Posted 10 Feb 2006

Bazigaar says
Queen of jb said:

ADHI BAAT pakar karbolrahay ho pori baat read karo itni dair say MR SHAHENSHA muslims ko blame kar rahay hain wo read nahi kiya ?

muslims ko bhi blame ker raha hoon...per sab ko nahi....un ko jinhoon ne islam ka naam terrorism se badnam kiya hae and duniya ko ye ghalat islam ka matlab dikhaya hae k islam is a violent religion

aur muslims ko blame nahi keroon to kis ko keroon? muslims agar united nahi hain to kis ka kasoor hae? khud hum muslims ka
Posted 10 Feb 2006

cutefriend says
Queen of jb said:

cutefriend said:

Queen of jb said:

us ki posts ka reply main us ko doon ga
and yeh meri post ka answer nahi
i want answer in yes or no
mean
r u agree with me or not
Posted 10 Feb 2006

Reply to Topic